[BC3] Signaal fout?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb een abit kt7a plankje met een athlon 1.2 Ghz. 512 mb ram. philips 105mb monitor. Asus 7700 geforce2 gts 32 mb deluxe.

Goed nu ff het vreemde. Elke keer als ik m''n computer reboot. Krijg je een 3 kleuren box te zien waar in staat "Signal out of range"

Dat knippert dan 3x ofzo en gaat dan gewoon rebootten. Ik heb dit nog niet eerder gehad. En vind het beetje vreemd.

Ik denk dat het iets te maken heeft met schakelen van resolutie ofzo waardoor het video signaal van videokaart niet fijn gevonden wordt door monitor :?

Iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Kan wezen dat je de resolutie te hoog heb in gesteld ? Tenminste dat krijg ik wel te zien met mijn Philips 105s. Moet je gewoon ff rebooten in veilige modus, ff drivers compleet opnieuw installen vanaf cdrom, dan weer normaal rebooten en probleem moet dan opgelost zijn.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 21:34 schreef Faico het volgende:
Kan wezen dat je de resolutie te hoog heb in gesteld ? Tenminste dat krijg ik wel te zien met mijn Philips 105s. Moet je gewoon ff rebooten in veilige modus, ff drivers compleet opnieuw installen vanaf cdrom, dan weer normaal rebooten en probleem moet dan opgelost zijn.
Nou m''n monitor draait op 1024x768 85hz 32 bit kleuren. Moet toch geen probleem zijn :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Zou volgens mij moeten kunnen ja... ?? wat is het dan ??

• BC3 Victim
Probleem al opgelost. Verversingsfrequentie op 75 gezet ipv 85 en nu is beeld scherper en ook die melding niet meer.

Maar wel vaag want 1024x768 op 85 hz is voorgeprogrammeerde mode op m''n monitor :?