De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik weet het niet zeker
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iemand anders ?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
het is namelijk een LVDS aansluiting (een standaard die er nooit doorgekomen is)
SGI gebruikt daarvoor (als enige) een 36-pollige SCSI-aansluiting
ze gebruiken dezelfde aansluiting ook voor hun nieuwe 19"-flatpanel ...
en daarvoor kan je dus verlengkabels bestellen
wat ik ook ga doen aan een democratische prijs van + 50$
ook voor die nieuwe flatpanel bestaat er een kit van SGI zelf om VGA, DVI etc. om te zetten naar die nieuwe flatpanel
: hun multilink adaptor (kostprijs : 450$
dat is een beetje een oplossing; als die ook werkt met de presenter 1280
andere oplossing is van een speciale grafische kaart te kopen van 3dlabs : kostprijs : veel te veel
dus, als er iemand nog andere voorstellen heeft of meer weet van LVDS of zelf zo een multilink heeft ... say so
allesinds bedankt :
TeT
hierzo
wat is deze kaart waart ?
ze kost 429 $
wat doet deze kaart in games, waarschijnlijk niet al te veel want het is een prof. kaart
bestaan er nog grafische kaarten met LVDS aansluiting ?
hou mij op de hoogte
TeT out.