Toon posts:

[BC3] 19" exclusief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is al weer een tijdje geleden, maar ik kan me nog herinneren dat enkele jaren geleden het prijsverschil tussen 15" en 17" nog erg groot was. Ongeveer het zelfde prijsverschil zit nu tussen 17" en 19".
Wordt 19" nog een keer standaard of blijft deze exclusief?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al..

ik denk wel dat ook 19" inch een keer standaard wordt, mits TFT ineens extreem goedkoop gaat worden, maar ook daar zijn weer grootte verschillen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59
Ik denk zelfs dat 21'' of 22''nog wel bij veel mensen op het buro komt te staan.
Volgens mij blijft TFT (en dan vooral de wat grotere schermen zoals 18" en groter) gewoon nog een hele tijd duur.
Als je een scherm van 21''ziet staan dan klopt dat gewoon. Lekker groot, je kan alles erop kwijt en volgens mij kosten de goedkopere 21''schermen volgend jaar net zoveel als de duurdere/middenklasse 19''schermen op dit moment.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 11:13
Niet iedereen heeft behoefte aan een groot scherm natuurlijk, op kantoor wil nog net een 17" maar ik denk niet dat veel bedrijven 19" gaan kopen (groter bureau, is DUUR) kwa prijs is een 19" nu wel haalbaar voor veel thuisgebruikers, maar of het standaard wordt? Op zich is voor de huis tuin en keuken gebruiker een 17" op 1024x768 meer dan genoeg om hun IE en word op te gebruiken.

Flickr | Lego collectie

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik weet wel dat mijn volgende monitor een 19" bak gaat worden! Ik ben nu aan het sparen voor een iiyama S900MT1. 21 inch is me nog wat te duur.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!