De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja welke??Op zaterdag 28 april 2001 16:54 schreef YdoX het volgende:
Nvidea Geforce 2 32 MB TV out
geen MX kopen, en als je een koopt, geen MX 200, koop of een Radeon/GTS of zo''n Voodoo 5 voor 300 piek bij AlternateOp zaterdag 28 april 2001 17:00 schreef YdoX het volgende:
nee maar kan er goedkoop (175,-) aan komen en ik heb nu een voodoo banshee
Ik zei net NvidIaOp zaterdag 28 april 2001 17:00 schreef changethislater het volgende:
Waar is de nvidIa politie, Als je ze nodig hebt.
Maareh voor Fl 175 zou ik echt wel de MX kopen
Mx sucks zwaar , Heb er spijt van dat ik hem gekocht heb voor 400,-Op zaterdag 28 april 2001 17:02 schreef DR het volgende:
[..]
Ik zei net NvidIa
Maareh voor Fl 175 zou ik echt wel de MX kopen
Interesse??? Tis een Asus V7100
Verwijderd
nVidia is de naam van de chip op de kaart maar niet het merk van de kaart zelf.Op zaterdag 28 april 2001 16:57 schreef YdoX het volgende:
merk is Nvidea en het is een MX
Zo heb je een Hercules nVidia Geforce
Asus ,, ,,
enzovoorts........
hij werkt als de beste
Nee dank je Asus V7700 is nog goed genoegOp zaterdag 28 april 2001 17:26 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Interesse??? Tis een Asus V7100
Niet met een GF2 GTS in ieder gevalOp zaterdag 28 april 2001 21:51 schreef Faico het volgende:
Waar kun je een GeForce 2 400 MX met 32 MB mee vergelijken eigenlijk ?
Verwijderd
Je kan het vergelijken met een prostituee. Goedkoop en veel speelplezier.Op zaterdag 28 april 2001 21:51 schreef Faico het volgende:
Waar kun je een GeForce 2 400 MX met 32 MB mee vergelijken eigenlijk ?
LMAO!!Op zaterdag 28 april 2001 22:05 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met een prostituee. Goedkoop en veel speelplezier.
Een MX 400? Met een "oude" MX
Verwijderd
Hm wel Gforce MX valt best te vergelijken met de Gforce DDR... behalve dat de T&L engine van de MX beter is en er meer technologische snufjes op zitten
Hij bedoelt of videokaarten met een nVidia Geforce 2 chipset goed zijn.Op zaterdag 28 april 2001 17:38 schreef Tigercoke het volgende:
[..]
nVidia is de naam van de chip op de kaart maar niet het merk van de kaart zelf.
Zo heb je een Hercules nVidia Geforce
Asus ,, ,,
enzovoorts........
Niet op voorraad.
en nog is de DDR snelleOp zondag 29 april 2001 14:24 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Hm wel Gforce MX valt best te vergelijken met de Gforce DDR... behalve dat de T&L engine van de MX beter is en er meer technologische snufjes op zitten