[BC3] Detonator 12.00 driver Nvidia LOGO! ---> Weg!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand hoe je dat irritante logo weg kan krijgen met deze driver??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waar?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
eeeh ok, luister goed, ga naar configuratiescherm, dan maar beeldscherm, dan naar instellingen, dan ff in de nvidia tabs opzoeken... daars staat iets ive D3D ofzo

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
zoals boven maar instellingen->geavanceerd->tabblad met jouw kaart->additional properties->tada!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 16:30 schreef MGSNK het volgende:
eeeh ok, luister goed, ga naar configuratiescherm, dan maar beeldscherm, dan naar instellingen, dan ff in de nvidia tabs opzoeken... daars staat iets ive D3D ofzo
Het probleem is juist dat er in die tabs geen Logo genoemd wordt, bij de officieele drivers wel, maar bij 12 niet ;(

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
dan eerst oude drivers installeren waar het wel kon en het logo uitdoen, en dan de nieuwe daar gewoon overheen installeren

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Ik heb ook Det. 12.00 en het logo is verdwenen.
Misschien heeft het met DirectX te maken.
Sinds ik DX 8.1 gebruik is het logo weg.
Ik weet niet zeker of het hierdoor komt, maar het is het proberen waard.
Pagina: 1