Met nieuwe detonator drivers is het altijd weer afwachten hoe ze het gaan doen en wat ze gaan doen onder welk OS.
Ik ben dus een databaseje gaan opzetten met daarin een overzicht van de verschillende drivers, os-en, chipsets en hoe ze het doen.
Ik ben nu bezig met de opzet en vroeg mij af of jullie wat input zouden willen geven wat voor een specs interessant zijn (zo interesseer ik me voornamelijk voor de dualview opties).
Het zoeken in de database wil ik als volgt gaan indelen:
- OS (w2k, w98, etc)
- Detonator driver versie
- Chipset (tnt, geforce 2mx, etc.)
- Merk (Abit, Asus, etc.)
- Type (Siluro, V7700, etc.)
Niet zo spannend, maar more important:
Wat wil de gemiddelde tweaker weten?
max resolutie & refreshrate, dualview opties (cloning, extended, etc.)
Als jullie dit een ok idee vinden, zouden jullie met dan even willen helpen met het brainstormen voor alle items die erin opgenomen moeten worden?
tia
Ik ben dus een databaseje gaan opzetten met daarin een overzicht van de verschillende drivers, os-en, chipsets en hoe ze het doen.
Ik ben nu bezig met de opzet en vroeg mij af of jullie wat input zouden willen geven wat voor een specs interessant zijn (zo interesseer ik me voornamelijk voor de dualview opties).
Het zoeken in de database wil ik als volgt gaan indelen:
- OS (w2k, w98, etc)
- Detonator driver versie
- Chipset (tnt, geforce 2mx, etc.)
- Merk (Abit, Asus, etc.)
- Type (Siluro, V7700, etc.)
Niet zo spannend, maar more important:
Wat wil de gemiddelde tweaker weten?
max resolutie & refreshrate, dualview opties (cloning, extended, etc.)
Als jullie dit een ok idee vinden, zouden jullie met dan even willen helpen met het brainstormen voor alle items die erin opgenomen moeten worden?
tia
en nee, ik houd niet van voetbal... :)