Toon posts:

[BC3] TV-kaart bekabeling?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken een TV kaart te kopen. Natuurlijk moet er een signaal naar de TV kaart. Alleen de kabelaansluiting zit een verdieping lager. En volgensmij is het niet handig ong 20m kabel te leggen.

Een antenne stoort ben ik bang, en alleen Nederland 1,2 en 3 zijn te ontvangen. Wat heeft de tweaker hier op verzonnen?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:38

Yucko

One clown to rule them all !

Een FM verbinding opzetten ? Is wel een beetje prijzig, maar wel superhandig :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Je kan toch wel een gaatje boren:?
En verder zijn er weinig mogelijkheden, dus toch een kabeltje trekken.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
koop bij de makro een draadloos setje van f 179 :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
20m kabel moet op zich wel kunnen. Des noods zet je er een kabelversterketje (+-30-,) tussen. Lijkt mij de beste oplossing. Probeer ook eens kabels die toch te lang zijn in huis in te korten. Heb je weer beter signaal :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:18
heu
ik heb in totaal iets van 4 kabelaansluitingen..
heb iets van 25 meter kabel ertussenin zitten in totaal...
en bij de BCC een kabelversterkertje van 59 piekies gehaald en die op maximale stand gezet.

het kabaalsignaal is bij ons vrij zwak en op alle TV''s komt het signaal perfect aan :)

ik heb alleen nog een probleem om overal radio te krijgen. er moet een mogelijkheid zijn om beide signalen overdezelfde kabel heen te sturen , want 2x coax past niet door die pijp heen :(

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25
Bij mij zit er 37 meter kabel tussen de kabelaansluiting en mijn tv-kaart. Absoluut geen problemen. Kabel maakt onderdeel uit vane en kabelboom van 3xISDN, 3xSTP, 2x Coax, 1x telefoon.
Ik heb er wel een knappe antenne-versterker tussen (Conrad, regelbaar) maar zonder versterker gaat het ook goed.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Pagina: 1