Ik zoek een Gainward met 4.0ns. Heb al in de pricewatch gekeken maar kon ''m nie vinden. Weet iemand waar deze te koop is??
al sla je me dood
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kun je iets preciezer zijn????Op vrijdag 27 april 2001 20:35 schreef Tony_Montana het volgende:
Ik zoek een Gainward met 4.0ns. Heb al in de pricewatch gekeken maar kon ''m nie vinden. Weet iemand waar deze te koop is??
Geforce 1
Geforce 2
Geforce 2 mx
Geforce 2 gts
wat dan ook....
bovendien, 4NS is wel errug snel, denk je dat je die zo verkocht worden??
Bedoel gf2 mx. En ik weet 100% dat ie 4.0ns geheugen heeft.Op vrijdag 27 april 2001 20:41 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
kun je iets preciezer zijn????
Geforce 1
Geforce 2
Geforce 2 mx
Geforce 2 gts
wat dan ook....
bovendien, 4NS is wel errug snel, denk je dat je die zo verkocht worden??
Sorry:'(Op vrijdag 27 april 2001 20:44 schreef HlpDsK het volgende:
Gebruik GVD eens duidelijke topictitels!
als die echt te koop zouden zijn, dan zouden ze echt wel heeel beroemd zijn hier op GOT...Op vrijdag 27 april 2001 20:43 schreef Tony_Montana het volgende:
[..]
Bedoel gf2 mx. En ik weet 100% dat ie 4.0ns geheugen heeft.
Dat zou betekenen dat je het geheugen op 250-300 ofzo zou kunnen laten lopen...
Ik geloof er geen bal van dat deze kaartjes in Ned. worden verkocht..(als ze al bestaan)
bovendien, 4NS zit nogniet eens op een GTS, dus op een mx is dat helemaal onwaarschijnlijk...
Weet je hoe duur die kaart dan zou moeten zijn? Hoe minder NS hoe duurder, en onder de 5 wordt dat errug duur hoor..
Weet zeker dat ie te koop is. Maar weet niet of ie in Ned te koop is.
hoe weet je dat zo zeker dan??Op vrijdag 27 april 2001 20:50 schreef Tony_Montana het volgende:
Weet zeker dat ie te koop is. Maar weet niet of ie in Ned te koop is.
hij moet door dat geheugen toch wel ongeveer evenveel als een GTS kosten, dus...
ik zou gewoon niet gaan zoeken, en een GTS kopen..
check de prijswatch, voor f 259 heb je al een "Sparkle" GF 2 GTS 32 MB ddr :):)
Volgens mij is ie nog niet uit. Maar dan zal hij nog komen. Of heb ik het nu mis. Weet echt zeker dat ik het een keer ergens had gelezen. Weet iemand hier meer over??
Verwijderd
Er is wel een 5.0 ns versie van de MX2 te koop. Heb 2 weken geleden deze gekocht bij Update in Groningen www.update.nl . Het gaat gewoon om de nieuwste Gold versie. Importeur is www.hastec.nl . De Gainward kaarten vindt je onder de naam Cardexpert in Nederland.
Ik moet even toevoegen dat het kaartje 315 piek koste. TVout kreeg ik cadeau. Er zit 5.0 ns Samsung geheugen op. Doos en gebruiksaanwijzing waren nog niet aangepast aan deze kaart. Er zat alleen een sticker met "5.0 ns" op de doos geplakt.
Ik moet even toevoegen dat het kaartje 315 piek koste. TVout kreeg ik cadeau. Er zit 5.0 ns Samsung geheugen op. Doos en gebruiksaanwijzing waren nog niet aangepast aan deze kaart. Er zat alleen een sticker met "5.0 ns" op de doos geplakt.
Hoe kom ik er nu achter of de 4.0ns wel bestaat?
Verwijderd
Volgens mij was het 4.5 NS, er heeft daar ooit eens een newspost over gestaan op hardwareinfo.net, maar ik kan hem daar niet meer vinden.
Edit : Kijk op www.hastec.nl bij dit model : CardExpert Geforce2MX Twinview + TV-OUT, die heeft 4.8 NS geheugen.
Edit : Kijk op www.hastec.nl bij dit model : CardExpert Geforce2MX Twinview + TV-OUT, die heeft 4.8 NS geheugen.
ff naar Hastec in groningen meelen/bellen. Zij importeren gainward sinds Diamond gestopt is (waarschijnlijk omdat Diamond niet zelf de kaarten maakte, maar omdat die ze uitbesteedde aan Gainward).
enne: 4ns is er wel degelijk. Dit doet Gainward ws omdat ze dan niet twee soorten aan hoeven te houden. Overigens is dit SDR RAM, terwijl de GF2 DDR gebruikt.
[edit: typo]
enne: 4ns is er wel degelijk. Dit doet Gainward ws omdat ze dan niet twee soorten aan hoeven te houden. Overigens is dit SDR RAM, terwijl de GF2 DDR gebruikt.
[edit: typo]
Dus 4.0ns bestaat wel??????Op vrijdag 27 april 2001 21:17 schreef _JGC_ het volgende:
ff naar Hastec in groningen meelen/bellen. Zei importeren gainward sinds Diamond gestopt is (waarschijnlijk omdat Diamond niet zelf de kaarten maakte, maar omdat die ze uitbesteedde aan Gainward).
Verwijderd
Gainward garandeert dat je 5.5 ns geheugen kunt overklokken al was het 5.0 ns. Mischien dat ze 5.0 garanderen als 4.5 ns.? Zie c''t nr.3 blz. 124 en verder (3D-racers). Kijk anders eens bij www.gainward.com
nog nooit van gehoord. Is net in het nieuws dat de mx400 van Asus 4,5 ns geheugen krijgt. En dat loopt al op 260. Dus met 4,0 moet je de 275 wel kunnen halen.
Geen inspiratie
Ik had dus wel gelijk 4.0ns geheugen bestaat wel. Nou ik koop het meteen als ik ''m zie
Pagina: 1