[BC3] kras op 21 inch monitor

Pagina: 1
Acties:

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:22
helaas is er met het vervoeren van me monitor een kras op gekomen precies in het midden van het scherm :( :( :'(
nu hoorden ik dat er iets bestaat wat krasjes op glas kan verminderen of teminste minder zichtbaar maken.
weet iemand waar dat te koop is en wat het kost of heeft iemand ervaring met het bijwerken van een kras op zijn scherm??
alvast bedankt.

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

gebruik search, zoek naar kras op scherm.

:)

Verwijderd

Idd de search en anders GAMMA!!

Daar hebben ze leuke tubetjes met een pasta waarmee je licht kunt polijsten. Werkt wel alleen met ondiepe krasjes. Als je een diepe kras hebt zou ik zeggen: visit the computershop!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Neeeeee geen pastatjes. Zo laten leer er mee leven dude!!!

Het probleem is dat als je een pasta gebruikt tast je de coating aan. Geeft hele rare plekken op je sceentje.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En nog een DOUBLEPOST ook :(

• Initial G
  • Laatst online: 22:42
DISPLEX®!!!!!
:P

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 14:15 schreef wfvn het volgende:
En nog een DOUBLEPOST ook :(
Nou IK zo nu dus ook GRANDIOOS balen, dus een beetje aardiger mag ook........

Ik heb hier op tweakers af en toe gehoord dat dat spul om mobieldisplays weer krasvrij te maken zou helpen, ik weet niet of t helpt, maar vraag t es na, suc6

Verwijderd

Probeer eens tandpasta?
op cd''s werkt tandpasta namelijk wel om krasjes weg tehalen :)

• E-Rick
  • Laatst online: 21-08 14:56

E-Rick

I love it :7

Cd''s en displays zijn van kunststof, je monitor is dat zeker niet! Ik zou dus oppassen met pasta''s en zo, daar mol je idd aleen maar je coating mee.

Choose life

Pagina: 1