[BC3] kras op 21 inch beeldbuis

Pagina: 1
Acties:

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:22
veplaatst naar Videoplanken & Beeldkanonnen

helaas is er met het vervoeren van me monitor een kras op gekomen precies in het midden van het scherm :(
nu hoorden ik dat er iets bestaat wat krasjes op glas kan verminderen of teminste minder zichtbaar maken.
weet iemand waar dat te koop is en wat het kost of heeft iemand ervaring met het bijwerken van een kras op zijn scherm??

alvast bedankt.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Deze vraag is al heel vaak langsgekomen. Gebruik de search en ram daar KRAS en BEELDSCHERM en MONITOR in. Zoek in "Videoplanken en Beeldkanonnen"

Daar zijn topics ZAT

korte samenvatting: PECH HEBBEN

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En zoiets heet een DOUBLEPOST

Verwijderd

tandpasta, probeer de lokale super...

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:22
yep ik heb de seach geprobeerd
concludie is inderdaad dat ik pech heb, of ik moet glasopvulmiddel gaan smeren en het erdan eraf polijsten

dit lijkt meer op een double topic dan een double post ;-)

Verwijderd

een nieuwe kopuh, of opsturen onder garantie (ff een ander probleem faken) en claimen dat het tijdens het vervoer gebeurt is.

Oja, dit heb ik niet gezegd:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
gewoon uitpolijsten, met een fijne doek en commandant (die met de fijne korrel). hebben ze gewoon bij de praxis of de karwei of zo.
en met tandpasta zal t misschien ook nog wel kunnen.
(kost wel veel tijd hoor)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 13:06 schreef Rava het volgende:
veplaatst naar Videoplanken & Beeldkanonnen

helaas is er met het vervoeren van me monitor een kras op gekomen precies in het midden van het scherm |:(
nu hoorden ik dat er iets bestaat wat krasjes op glas kan verminderen of teminste minder zichtbaar maken.
weet iemand waar dat te koop is en wat het kost of heeft iemand ervaring met het bijwerken van een kras op zijn scherm??

alvast bedankt.
Je moet ook nooit een jas met ritssluiting of knopen oid aan houden als je je scherm draagt.
Dat is mij gebeurd. |:)
Ook mijn 21" heeft een kras en als je een oplossing hebt die werkt, plaats die dan even in deze Topic.
Ik houdt het in de gaten.

BVD

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost: [topic=169254]
Pagina: 1