De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is wel het goedkoopste model uit de serie maar verder een goede monitor met max. 1600x1200@78hz geloof ik.
Nadeel wel is dat hij geen normale voetsteun heeft, dus hij is niet altijd even ergonomisch te plaatsen.
En denk eraan dat het een triniton beeldbuis is dus met die lijntjes die je in principe niet ziet.
Kijk anders naar de e400, das het iets duurdere model, maar is veel beter verstelbaar.
Nadeel wel is dat hij geen normale voetsteun heeft, dus hij is niet altijd even ergonomisch te plaatsen.
En denk eraan dat het een triniton beeldbuis is dus met die lijntjes die je in principe niet ziet.
Kijk anders naar de e400, das het iets duurdere model, maar is veel beter verstelbaar.
Aha er zijn dus toch nog mensen die me kunnen helpen bedankt voor de info
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb deze monitor ook. Bovenstaande is waar, maar je krijgt wel een losse standaard (kan tevens als cd-houder gebruikt worden) zodat je je monitor "recht" kunt zetten, maar dat is ook het enigste wat je aan de stand kunt veranderen.
Verder is het inderdaad een fijne monitor. Ik werk met 1280x1024 85 Hz.
Verder is het inderdaad een fijne monitor. Ik werk met 1280x1024 85 Hz.