Toon posts:

[BC3] monitor bestellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus deze monitor bestellen maar weet iemand of het een beetje een goeie monitor is/heeft iemand d`r ervaring mee?

iyama
19inch S900MT1 Flat square 0.26 dots
http://www.mycom.nl/VirtualShop/Popup/15704i.jpg

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
geen iiyama maar een lg kopen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ilyama is zeker niet slecht..

wat is er beter aan LG dan?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Je krijgt een redelijke kwaliteit 17" monitor met 19" beeldbuis. Dat is zoŽn beetje het idee.
Precies wat je voor dat geld kunt verwachten, niet meer, niet minder.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Ik heb ook een station car in mijn 3-deurs coupé?

Verwijderd

Topicstarter
?????

17 inch monitor 19 inch beeldbuis?????

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 01:38 schreef klotenmetcomprules het volgende:
Ilyama is zeker niet slecht..

wat is er beter aan LG dan?
Iiyama heeft een streep, en dat heeft de flattron niet :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Doe jezelf een plezier en koop voor een paar 100 piek meer een a902mt als je persé een iiyama kopen wilt :)

• BC3 Victim
Iiyama heeft 2 strepen omdat het DiamondTron schermen zijn, niet dat ze je opvallen, maar okee.

Ik heb hier een 17"CTX met zo''n scherm en een 22"Iiyama. Pas als ik heel goed zoek en kijk naar het scherm zie ik die strepen, anders niet. Als je iets van 2 uurtjes hebt gewerkt met je monitor, vallen ze je al niet meer op, dus ach daarvoor zou ik het niet laten.

Als de prijs OK is, zou ik het gewoon doen, iiyama maakt goede kwaliteit schermen voor een scherpe prijs, dus waarom niet?

Tenzij jij wel veel verschil ziet tussen de iiyama en LG zou ik het dus doen. Of je koopt een retedure EIZO, maarja dat is weer duur he? :P

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Die S900MT is geen diamdtron hoor. Is gewoon een conventionele (bolle) buis.

de betaler vervuilt

• BC3 Victim
Ohw x-kjoes mie.

Ik dacht van wel, ken ook niet al die types uit mijn hoofd :)

• BC3 Victim
Toch ruled die LG Flattron 19''''

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Ilyama

Verwijderd

Als je gaat voor een monitor die meerdere PC''s moet overleven: iiYama en niet LG!!

Waarom?
Ik heb al teveel berichten gehoord/gezien van LG''s die kwalitatief zeer achteruit waren gegaan na 3 jaar. En ja inderdaad: ze zijn in het begin (bijna) net zo goed als de iiYama''s.

Zelf heb ik een iiYama A902MT(19" ; de speakers moet je niet willen gebruiken |:( ). Daarnaast heb ik op het werk (op een speel PC) een 17" van iiYama die na 4 jaar nog presteerd alsof hij uit de doos komt, steeds draaiend op 1150x864 op max. refresh (even vergeten hoeveel).

EiSl

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Er staat nog een draadje over Iijama monitoren hierboven, ben je gelijk genezen van die 19"

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ff op die website wezen kijken van LG maar geen prijslijst

weet iemand de gemiddelde prijzen voor een 19 inch voor die dingen?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

1200 piek voor de 19 inch flatron bij Gistron (zie pricewatch)

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16

Rico

Wie dit leest is gek....

Neem zeker geen Iiyama. Zijn brakke monitoren. Heb zelf een VMP451 en is net een vissekom met plastic eromheen.
Koop een Sony, Philips of als je veel geld hebt een Eizo.
Maar geen Iiyama.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ga gewoon naar de winkel en kijk en vraag. beste oplossing! Wie geloof je het meeste je eigen ogen of GoT replays?

w00t

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Replies

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 01:27 schreef klotenmetcomprules het volgende:
ik wil dus deze monitor bestellen maar weet iemand of het een beetje een goeie monitor is/heeft iemand d`r ervaring mee?

iyama
19inch S900MT1 Flat square 0.26 dots
http://www.mycom.nl/VirtualShop/Popup/15704i.jpg
Waarom neem je geen 19 inch Diamondtron van iiyama? Daar heb je veel meer plezier van, geloof me;)(zei de vmp450 eigenaar)

Verwijderd

Ik ben na het weekend hopelijk de eigenaar van een iiyama a705mt, ik heb ervoor gekozen doordat het een goede kwalteit beeldscherm is en mooi vlak beeld geeft,
neem liever deze dan die 19" tenzij je bij die 19" zweert...........

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 21:28 schreef the-gothic het volgende:
Ik ben na het weekend hopelijk de eigenaar van een iiyama a705mt, ik heb ervoor gekozen doordat het een goede kwalteit beeldscherm is en mooi vlak beeld geeft,
neem liever deze dan die 19" tenzij je bij die 19" zweert...........
Ik heb toendertijd voor de 19inch-versie gekozen omdat ik er vrij veel achter zit en ik dan een lekker groot beeldscherm voor mijn neus wil hebben. Verder is het ook wel lekker met games & zo. Wel een lekker monitor die a705mt. Die ga ik van de zomer erbij kopen als ik mijn nieuwe systeem heb 8-)

Verwijderd

Ik zoek nog altijd een Sony 200ES, maarja moeilijk te vinden he, http://www.tweakers.net/aanbod/14954/v
Als je echt kwaliteit wilt moet je toch voor Sony gaan of Eizo, iiyama is ietje minder.

Verwijderd

Je kan lullen wat je wil maar ipv een Iiyama of een LG kan je beter een Belinea kopen. Zeker niet duur voor die kwaliteit

Verwijderd

Je moet gewoon naar een winkel heen gaan en zelf bekijken welke monitor voor jouw het beste is.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
vaak is het beeld van een monitor je persoonlijke voorkeur. het beste is om naar een winkel toe te gaan die verschillende schermen hebben staan en daar ff te kijken wat je zelf het fijnst vind kijken. Ik heb zelf een Hansol 900p dat vind ik gewoon een goede monitor alleen veel 900p''s zijn niet zo goed. je kunt beter gaan voor een Iiyama of een LG. LG maakt prima schermen de goedkope en de dure uitvoeringen zijn gewoon allemaal top. Bij Iiyama zijn alleen de duurdere uitvoeringen goed. ik kom zelf nog iets te veel probjes tegen bij Iiyama
- kromme hoeken
- verliezen van instellingen
- wazige vlekkern

dit heb ik bij een lg nooit gehad

suc6

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1