Toon posts:

[BC3] G450 en Abit kt7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vreemd probleem. Mijn videokaart, een matrox g450 DH met 32 md ddr geheugen doet het perfect op mijn abit-bordje behalve de tweede monitor. Als ik een tweede monitor aansluit zit er een groene waas over het scherm heen. (alleen op de tweeede monitor) Probeer ik een tv aan te sluiten doet hij het helemaal niks. Heb toen van alles geprobeerd. Biosupdates, drivers etc etc.
Uiteindelijk het videoplankje teruggebracht en een nieuwe gekregen. Deze bij een vriend eerst getest. Deed het perfect. Geen groene waas en goed tv-out beeld. Echter in mijn systeem weer hetzelfde, groene waas en weer geen tv-out.
Dus toch maar proberen bij mijn vriend en hij heeft nu ook een groene waas en geen tv-beeld, terwijl er bij hem geen enkele instelling was veranderd in de tussentijd.
Rara hoe kan dit.
IS er een bekend conflict tusseen abit en de g450 (zoals bijv. met de ati radeon) of ligt het ergens anders aan? Kabels en stekkers zijn ook allemaal gecontroleerd.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
God mag jouw gewoon niet. Accepteer het en ga verder met leven. Is heel raar, is je agp slot soms niet goed schoon of zo? schuurt die die pinnetjes kapot, of heb je hem met inplaatsen niet beschadigt? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Dat de goden mij niet echt gezind zijn in Compu-land had ik al begrepen, maar zijn er niet meer mensen met dit probleem???

Alleen is zo alleen.. En als je weet dat er nog iemand is met hetzelfde probleem doet je dat minder aan jezelf twijfelen.

:(

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:13
Ik heb een keer een groen beeld gehad met m''n G450 bij weergave op tv.
Beeld was alleen maar groen op de plek waar de divx moest draaien, dus in de clone stand in het wmp scherm, de rest eromheen was goed te herkennen als desktop enzo.
Mijn verklaring is daar achteraf warmte in het systeem voor. (Twee dagen staan downloaden)
Op dat moment heb ik nl alles gedaan om m''n beeld weer goed te krijgen, dat lukte toen niet.
De volgende dag toen ik met het probleem verder zou gaan werkte alles weer als vanouds perfect.

Verwijderd

Topicstarter
helaas, kon ik warmte maar de schuld geven. daar ligt het niet aan.
Trouwens de hele tv-out werkt niet (meer)

|:(

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
* schop *
Pagina: 1