Toon posts:

Unreal met TNT2

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit keer maar eens begonnen met Unreal Tournament (ik moest van Terror oefenen met bots.. ;)). Helaas kwam ik tot de conclusie dat dit spel niet echt geweldig communiceert met m'n graf-kaart.
Zijn er misschien meer gamers die problemen ondervinden met V770 en UT?
Ik heb diverse settings geprobeerd, maar het beeld blijft freeze's vertonen.

Terror, je had trouwens wel gelijk. Oefenen met bots is inderdaad een goede oefening....vooral de bots in UT!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:57
Thanks, maar je moest helemaal niets. Ik quote mezelf effe. :)
Oefen ook eens op bots. Die zijn vrij goed als je niet weet hoe je ze moet verslaan.
Ik raadde het je gewoom aan. Ben je trouwens beta tester van UT, want dat spel is toch nog niet uit?? Misschien ligt het daaraan. Verder ken ik niemand (persoonlijk) , die een TNT2 kaart heeft.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
UT nog niet uit? Joh wat vertel je me nu.. ;)

Ik ben geen beta tester, enkel een gamer met connecties, ik speel dan ook de beta versie. Zelf vind ik dit spel nog beter/mooier dan Quake3.
Vooral de bots zijn waanzinnig. Je kunt ze opdrachten geven en je kunt de moeilijkheidsgraad zo instellen dat ze leren van je spel. maw ze gaan je 'habits' tegen je gebruiken.

Ook de wapens zijn weer verbeterd, zo heb je nu bijvoorbeeld een sniperrifle waarmee je over grote afstand de tegenstander neer kunt leggen.

Samengevat: een echte aanrader voor de 3Dshoot'em up-gamer

Gisteren nog Mechwarrior III gespeeld. Dit spel is ook weer verslavender dan al zijn voorgangers!

• Terror
Ik wou dat ik zulke connecties had. :(

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Doet de gewone unreal het wel met de TNT2-kaart? Met TNT-1 was dat namelijk een hoop gezeur...

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Zolang je direct3d gebruikt draait unreal perfect, zelfs met een G200 :). Alleen moet je daarmee de resolutie niet te ver opvoeren (tot 800x600 gaat perfect).

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik gisteravond UnrealTournament opstartte vroeg ik me af waarom ik deze post begonnen ben.
Na een herinstallatie van UT bleek alles gewoon goed te draaien, af en toe zit er nog een freeze in, maar ach dat zullen we dan maar op de beta release schuiven ;)

Weet iemand al of er ergens een server is opgezet voor Deathmatch/CTF?

Verwijderd

----DELETED----
oeps, ik had nie goed de replies gelezen :o, dus wat ik wou zegge staat er al

• Terror
Trouwens Minddust, 't is maar wat je een grafkaart noemt.( vin tnt2 best wel ok, namelijk)

Verwijderd

En ik weet waar je Unreal Tournament kan downen.... :) 260mb is alleen teveel voor m'n 56k :(

• Terror
En 260MB is teveel voor mijn Haeddisk aan gezien ik er 400mb aan mp3's op heb staan, unreal 500 mb inneemt en ik 400 mb aan setupfiles heb bewaard. Moet nodig een cdeetje gaan schrijven. Ik heb alleen geen writer. :(

Verwijderd

Topicstarter
Terror,

graf-kaart was meer een leuke vervorming van grafische kaart op dat moment. Aangezien ik het spel had zien lopen bij iemand anders was het voor mij een tegenvaller hoe het bij mij draaide.

btw een goede site voor het 'uit proberen' van aan te schaffen software is: http://www.pimpx.com/frame.html

Verwijderd

klik een link en krijg er 10 gratis :)
Pagina: 1