Toon posts:

[BC3] GeForce2MX TV-OUT trouble

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds een tijdje een GF2mx met tv-out,
maar de tv-out functioneert niet goed. Als ik hem aan m''n tv hang, ontvang ik een zwaar vervormd (zwartwit) beeld. Ik heb de niewste den.drivers geinstaleerd, iemand een idee?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zet je tvuit signaal eens op PAL-B ipv NTSC

should work then

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
al op pal-b gezet, waar werkt (helaas) ook niet, ik heb de antenne er ook al uitgehaald, maar dat heeft ook geen effect;(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had dit probleem ook namelijk
bij die kaart krijg je 2 kabeltjes, eentje met een gele uitgang, en eentje met een zwarte uitgang (ik dacht composite en svideo, weet alleen niet welke naam bij welke uitgang hoort). Als ik het goed heb gebruik je nou het kabeltje met de zwarte uitgang, ik zou zeggen probeer die ander eens. Ik heb ook een maand lang die zwarte geprobeerd, met zwaar kutbeeld, allerlei instellingen verandert, maar het hielp niets. Toen dacht ik he laat ik die andere kabel eens proberen en voila me is happy now :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Die zwarte is de S-video en die gele de composiet, de S-video uitgang kan niet door alle TV''s goed "begrepen" worden, probeer inderdaad de gele.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dan weet ik in iedergaval waar het aan ligt... probleem: ik had geen kabeltjes erbij gekregen, dus toen heb ik zelf een verbinding gemaakt met een paar oude coax kabels. Dus ik zal eens langs m''n leverancier gaan om zo''n kabeltje te kopen (of weet iemand hoe je zo''n ding zelf kan maken?)
Pagina: 1