[BC3] Prophet II MX 32 of 64???

Pagina: 1
Acties:

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 19:38
Is het verschil in kwaliteit/prestatie het prijsverschil waard? Of is het verschil nauwelijks merkbaar?
Of zijn er andere (budget) kaarten beter dan deze (is de Radeon32MB iets:?)
Bij voorbaat dank!

Verwijderd

nope, denk niet dat et veel uitmaakt, omdat het geheugen wat erop zit gewoonweg traag is, het heeft wel zin als je progamma''s hebt die veel geheugen vereisen, maar voor spellen zal je er nie echt veel frames mee winnen, denk dat je beter een gf2 gts van powercolor kunt nemen (ongeveer 435 piek) met tvout en zonder is ie iets van 15 piek goedkoper.
JE hebt ook nog de noname gf2 gts''en, die zijn nog bijna 100 piek goedkoper, dus ik zie geen reden om nu nog een MX te kopen

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 19:38
Op donderdag 26 april 2001 19:10 schreef Kloeloos het volgende:
nope, denk niet dat et veel uitmaakt, omdat het geheugen wat erop zit gewoonweg traag is, het heeft wel zin als je progamma''s hebt die veel geheugen vereisen, maar voor spellen zal je er nie echt veel frames mee winnen.
Zoiets verwachtte ik al een beetje, maar ik dacht: Ik vraag het ff voor de zekerheid...
denk dat je beter een gf2 gts van powercolor kunt nemen (ongeveer 435 piek) met tvout en zonder is ie iets van 15 piek goedkoper.
JE hebt ook nog de noname gf2 gts''en, die zijn nog bijna 100 piek goedkoper, dus ik zie geen reden om nu nog een MX te kopen
Die Noname hadden ze niet meer bij Pcstore(.nl)... Konden me trouwens niet eens vertellen wat voor type het was of wanneer die weer (ongeveer) verwacht werd...
Heb die Powercolor voor 438 zien staan bij RG Computers en aangezien ik daar de rest ga kopen, denk ik dat ik dat zooitje binnenkort maar eens ga bestellen... Natuurlijk na die prijsdaling van AMD... (Koop namelijk een ghzje)

[EDIT]
Ow ja... Meer feedback is ZEKER gewenst... :)
[/EDIT]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
de 64 MB versie van de MX heeft een hele kleine geheugen bandbreedte, kwa preformance is hij net zo snel als een gewone 32 MB versie. Die heb ik zelf, maar (ook ik ) ben niet te vreden over de MX. Maar toen ik hem kocht was de GTS versie gewoon te te duur. Nu zou ik voor een leuke prijs zo overstappen. Ik weet nog wel wat mensen die mijn MX graag willen hebben (voor een tweede systeem.) dus dan paas ik hem direct door.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gforce GTS nemen..die Mx valt mij ook zwaar tegen,. morgen ga ik een GTS kopen. of een Radeon..

Verwijderd

misschien een kyro II :9

wordt ook heeel snel en dan heb je in iedergeval beeldkwaliteit :)
Pagina: 1