Op donderdag 26 april 2001 14:04 schreef EricD het volgende:
Ben bezig onderdeeltjes bijelkaar aan het sprokkelen voor mijn nieuw systeem, nu wou ik eerst een GF2 Ultra, maar de prijs verschil met de GF3 is nu zo klein dat ik dan net zo goed voor de GF3 kan gaan.
Ik wil wel graag een TV-out.
Welke kan ik dan het beste nemen?
Is er al ergens een vergelijking met GF3 kaarten op het Inet? kon geen roundup vinden tot nu toe.
De keus maakt in princiepe geen zak uit, gezien bijna alle kaartfabrikanten het Reference Design van nVidia direct overnemen, met Asus als uitzondering. Prestatieverschil is echt te verwaarlozen, en de drivers zijn ook allemaal gebaseerd op de detonater versies. Dus die keuze maakt barweinig uit, een Powercolor GF3 zou het evengoed doen als een Hercules GF3, misschien enkele procenten, maar dat weegt niet op tegen een dikke F100,- die de Powercolor versie (als hij uitkomt, niet echt een higend merk) kost.
Dus kies gewoon de goedkoopste, verschil in prestaties en drivers en design is te verwaarlozen, dus zo moeilijk is de keuze niet.
ik heb goede ervaringen met asus ( behalve de driver support dan )
Ja gezien bijna alle fabrikanten dezelfde reference design gebruiken is er bijna geen verschil te merken, alles hangt af van de drivers, en als die support brak ik. Is het dus een slechte keuze.