Toon posts:

Kingpin +TNT2(Xentor32)

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een patch nodig om dit spel met deze kaart te spelen, zo ja waar kan ik die vinden?
Heb overigens nvidia 2.08 drivers
Alvast bedankt :)

Verwijderd

patch?? ik heb kingpin today gekocht, en je hebt HELEMAAL geen extra patch nodig (ik heb ook detonator 2.08 drivers, sterker nog, het nvidia logo staat voorop de doos van kingpin!

btw. ik heb ook een Xentor32

Sniper_400X

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan zal ik maar de 2.08 eens opnieuw installen. :)

Verwijderd

Topicstarter
dat hielp dus geen fuck wat nu?

Verwijderd

Heb je niet toevalig een copietje , die zijn vaak beta en dus zonder volledige hardware ondersteuning als in de retail versie ??

Verwijderd

Topicstarter
IK zal maar eens even met andere drivers gaan stoeien.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem al gevonden, ik heb eventjes een voodoo3 errin geknikkerd en zag dat in het visualsmenu standaard 3dfx/glide geselecteerd was.
Maar nu het probleem, als ik de TNT2 weer aan boord breng loopt het spel al vast voor dat het visualsmenu geladen wordt met als gevolg dat ik openGL niet kan selecten .
Ook als ik met de v3 errin dat wil doen accepteert hij geen openGL, waarschijnlijk door de v3 die dan erop zit. :(
Hoe hebben jullie openGL geselecteerd, is er geen safemode ofzo?
Of zie ik iets over het hoofd(ben nog een beetje gaar van de zaterdagavond) :(

Verwijderd

Het probleem komt me bekend voor. Ik speelde Kingpin eerst met een VooDoo1, roen ik er vervolgens achter kwam dat dit toch engiszins achterhaald was heb ik er een TNT2 ingeknikkerd.....met als gevolg dat ik een grijs beeld kreeg met opstarten...niks geen Kingpin meer.. :(
Heel toevallig heb ik afgelopen weekend W98 opnieuw geinstalleerd...en weet je? Kingpin doet het weer. Aangezien ik niet denk dat dit met W98 te maken heeft maar eerder met de drivers raad ik je aan je gehele grafische kaart opnieuw te installeren :(.
Dus eerst standard VGA selecteren, rebooten, originele software van de graf-kaart installeren, rebooten en desnoods Direct6.1 weer installeren.
Misschien dat het werkt.

Verwijderd

een soortgelijk probleem met Q3Test gehad. Aangezien Q3 zelf een config.cfg file maakt als er geen is, is deleten ervan een oplossing. Lijkt me dat Kingpin ook zoiets heeft. Dan begin je met een schone lei.

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die con.file zal ik ook eens proberen
Pagina: 1