De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Anyway, ik zou gewoon de "goedkoopste" van de grote merken pakken.
Verwijderd
ik zelf denk dat de leadtek beter is !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
als de geforce 3 net zo snel is en sneller
toch niet voor het word ultra>:)
Verwijderd
[flame]
''t is sowieso niet slim om een GeForce te kopen. Radeon rulez
[/flame]
Ik heb een artikel thuis liggen waarin de Gainward CardExpert GeForce2 Ultra 500 het beste in naar voren kwam.
Staat in de pricewatch voor: ? 999,00 bij Gistron (www.tweakers.net/pricewatch/14384), maar ik deel wel de mening over de GF3.
Ik wilde ook een Ultra nemen, maar ga (over een maand) toch voor de GF3
Succes!
Verwijderd
maare oke de ASUS is volgens mij beter
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
| I've got permission to color outside the lines |
maar zoals ik al zei elsa is echt de betere merk.
Imperfectionist.
BTW wat ik zou doen (maar ja, wie ben ik) is een Geforce MX kopen (da''s genoeg voor de komende maanden) en dan over een tijdje een GeForce3 kopen.. Er zijn nu toch nog geen spellen die ook maar iets van de GF3 doen.. Dus waarom niet ff wachten? Tuurlijk, het klinkt wel stoer maar verder?
BTW voor de oplettende GoT lezer, ja ik heb een Geforce Ultra besteld maar da''s alleen omdat ik nu een PCprive project heb en alles via 1 leverancier besteld _moet_ worden.. Die hebben de GF3 noeg niet |o GF-Ultra is het leukste dat ze op het moment hebben liggen daar (en da''s een LeadTek).
BTW ik heb ergens een review gezien van een hele zooi (stuk of 5) Geforce Ultra''s. Weet niet meer precies waar. Was denk ik 1 van de grotere hardware sites..
laat Google ofzo ff zoeken op ''geforce ultra review'' ofzo..
DDDDDDDDDDDDDDDDVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
RRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOO
MMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE al dat gezeik dat ik een GF 3 wil nemen, ik zeg toch IK WIL EEN GF 2 ULTRA , en ik wil niet weten of een Elsa of Guillemot beter is die 2 heb ik al en weet de performance al ik wil weten of de Asus beter is als de Leadtek
Ik snap jou niet. Je gaat toch niet lopen schelden op mensen die je proberen te helpen.
Jonge jonge jonge wat een lef...
Meen je echt dat mensen je nu nog gaan helpen
Ik
Geen inspiratie
JUIST!!Op donderdag 26 april 2001 13:16 schreef martijn12345 het volgende:
Wie denk je wel niet dat je bent man, zielig kut ventje, nog geen 50 posts gehad en denkt dat ie het dan kan maken om zo''n taal uit te slaan...
Ik snap jou niet. Je gaat toch niet lopen schelden op mensen die je proberen te helpen.
Jonge jonge jonge wat een lef...
Meen je echt dat mensen je nu nog gaan helpen
Ikop jou !
wees blij dat er mensen zijn die WILLEN helpen..
leuke martijn (welke reclame was ''ie ook alweer?)
Imperfectionist.
Verwijderd
Letterlijk misselijk makend zo''n venjte....
Dit soort lui zijn hier volgens mij niet echt gewenst! Van mij zal ie in ieder geval nooit wat horen!!
Altijd die ''tweakers'' hier het beter weten door te zeggen neem een GF3 oid..
Net zoals een vraag: Welke Pentium III zal ik nemen? Het eerste antwoord is : Neem AMD blablabla..
Dat vraagt die helemaal niet..
Hij zei al een keer dat ie geen gf3 wou hebben en toch blijven ze dat zeggen..
Wie is hier dan de :r}:O
Hij wil het dus alleen hebben over Asus of Leadtech. Nou is de Else toch echt een stukkie beter en ook nog is goedkoper als de asus, dan is dat toch een goed advies of niet?
De vragen die hier gesteld worden zijn meestal net zo.. (niet altijd dus..)
hier nog een url over de Elsa:
http://www.tomshardware.com/graphic/00q4/001204/index.html
Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Hehe kijk eindelijk iemand die het begrijpt, jullie gaan meteen off topic dat je beter dit of dat kan kopen omdat je toch zoveel uit gaat geven, ik vraag informatie over de GF 2 Ultra en wat krijg ik ? alleen maar antwoorden dat ik GF 3 moet kopen maarja wat als ik wat vraag over GF2 , zou het dan misschien zo kunnen zijn dat ik de GF 3 niet wil ?????????????????????Op donderdag 26 april 2001 14:37 schreef The Fox het volgende:
Hij heeft wel gelijk..
Altijd die ''tweakers'' hier het beter weten door te zeggen neem een GF3 oid..
Net zoals een vraag: Welke Pentium III zal ik nemen? Het eerste antwoord is : Neem AMD blablabla..
Dat vraagt die helemaal niet..
Hij zei al een keer dat ie geen gf3 wou hebben en toch blijven ze dat zeggen..
Wie is hier dan de :r}:O
sjeeeees
Thx voor je antwoord hier schiet ik iets mee opOp donderdag 26 april 2001 15:05 schreef dollarman het volgende:
Als ik jouw was zou ik de Leadteck halen deze is goed over te clocken en hij kost maar Fl 899,- bij Paradigit Computers (zie price watch.
Thx nu weet ik welke ik neem, de leadtek dusOp donderdag 26 april 2001 14:51 schreef freekweb het volgende:
Leadtech is het beste om mee over te clocken
check gewoon ff rond en neem diegene van de bekende merken die het goedkoopste is of de beste deal geeft...
cheers
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
http://www.tweakers.net/nieuws/15148?highlight=geforce2+ultra
Als ik nu geen +2 behulpzaam krijg weet ik het ook niet meer
Verwijderd
De Hercules 3D Prophet Ultra 64DDR
of
De Elsa Gladiac Ultra 64DDR
If you didn't win today, you can always win tomorrow