[BC3] Welke GF2 Ultra ?????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Stel ik ga een Geforce 2 Ultra kopen he, welke is dan beter en sneller ?

Die van Asus of Leadtek, want ik heb gehoord dat asus refresh problemen heetf :?

thx...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
Als je dan toch zoveel geld uit gaat geven, pak dan een geforce 3.

Anyway, ik zou gewoon de "goedkoopste" van de grote merken pakken.

Verwijderd

Helemaal mee eens... als je dan toch een hoop centen uit gaat geven leg er dan nog eventjes wat guldens extra bij en koop een Gf3...

• BC3 Victim
NEEEEEEEEEEEEEEEE ik haaaaat dat soort antwoorden, ik weet dat wel maar toch ik neem een Ultra maar welke is beter de Leadtek of de Asus , is er dan niemand die dat weet ?????????

ik zelf denk dat de leadtek beter is !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom wil je een geforce ultra
als de geforce 3 net zo snel is en sneller

toch niet voor het word ultra>:)

Verwijderd

hmm, ''t is nu niet slim meer om een ultra te halen nee.

[flame]

''t is sowieso niet slim om een GeForce te kopen. Radeon rulez >:)

[/flame]

• BC3 Victim
Hi Lame,

Ik heb een artikel thuis liggen waarin de Gainward CardExpert GeForce2 Ultra 500 het beste in naar voren kwam.

Staat in de pricewatch voor: ? 999,00 bij Gistron (www.tweakers.net/pricewatch/14384), maar ik deel wel de mening over de GF3.

Ik wilde ook een Ultra nemen, maar ga (over een maand) toch voor de GF3 :9

Succes!

Verwijderd

Ik heb een Leadtek/Gainward, en ik ben er buitengewoon tevreden over. Loopt momenteel 270/501, zonder gezeur. Werkt ook beter op mijn mainboard, dat nogal wat gezeur geeft met bijvoorbeeld de Asus kaart...

• BC3 Victim
Mhhhhh oke zoiets dacht ik al ja dat de Leadtek beter te tweaken is, thx dan, en weet iemand van dat refresh probleem af dat asus en nog een paar andere kaarten hebben ?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

oke je bent gewoon dom als je nu een ultra koopt gf3 is er toch en kost niet veel meer dan je ultra

maare oke de ASUS is volgens mij beter

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neem gewoon een Guillemot 3D Prophet 2! Die vet!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
ELSA

| I've got permission to color outside the lines |

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Ik heb laatst ergens en test gezien waarin de Creative er beter uitkwam dan een Hercules of Elsa kaartje.. Dus dat lijkt me ook wel redelijk :)

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Je vraagt welke sneller is nou je hebt maar 1 bepaalde snelheid in ultra de fabrikanten moeten zich daar aan houden en btw elsa is de beter merk en als je toch wilt kiezen tussen leadtek en asus kies leadtek asus heeft heeeeele slechte drivers met veel pruts dingen erin of je moet de ref driers van nv gebruiken...
maar zoals ik al zei elsa is echt de betere merk.

Imperfectionist.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-08 10:48
BTW ik wil niet vervelend doen hoor maar ik vind 1600,- v.s. 1000 nogal een verschil eigenlijk. Ok, 1000,- voor een videokaart is eigenlijk al dikke overkill maar 1600?? Pff, daar koop je een leuke 2e monitor voor. Of een vakantie naar India om maar iets te noemen ;)

BTW wat ik zou doen (maar ja, wie ben ik) is een Geforce MX kopen (da''s genoeg voor de komende maanden) en dan over een tijdje een GeForce3 kopen.. Er zijn nu toch nog geen spellen die ook maar iets van de GF3 doen.. Dus waarom niet ff wachten? Tuurlijk, het klinkt wel stoer maar verder?

BTW voor de oplettende GoT lezer, ja ik heb een Geforce Ultra besteld maar da''s alleen omdat ik nu een PCprive project heb en alles via 1 leverancier besteld _moet_ worden.. Die hebben de GF3 noeg niet |o GF-Ultra is het leukste dat ze op het moment hebben liggen daar (en da''s een LeadTek).

BTW ik heb ergens een review gezien van een hele zooi (stuk of 5) Geforce Ultra''s. Weet niet meer precies waar. Was denk ik 1 van de grotere hardware sites..

laat Google ofzo ff zoeken op ''geforce ultra review'' ofzo..

Verwijderd

Is een Hercules 3D Prophet II Ultra 64DDR een goeie Ultra kaart?

• BC3 Victim
GGGOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DDDDDDDDDDDDDDDDVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
RRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOO
MMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE al dat gezeik dat ik een GF 3 wil nemen, ik zeg toch IK WIL EEN GF 2 ULTRA , en ik wil niet weten of een Elsa of Guillemot beter is die 2 heb ik al en weet de performance al ik wil weten of de Asus beter is als de Leadtek :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Wie denk je wel niet dat je bent man, zielig kut ventje, nog geen 50 posts gehad en denkt dat ie het dan kan maken om zo''n taal uit te slaan...
Ik snap jou niet. Je gaat toch niet lopen schelden op mensen die je proberen te helpen.
Jonge jonge jonge wat een lef...
Meen je echt dat mensen je nu nog gaan helpen |:(

Ik :r op jou !

Geen inspiratie

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op donderdag 26 april 2001 13:16 schreef martijn12345 het volgende:
Wie denk je wel niet dat je bent man, zielig kut ventje, nog geen 50 posts gehad en denkt dat ie het dan kan maken om zo''n taal uit te slaan...
Ik snap jou niet. Je gaat toch niet lopen schelden op mensen die je proberen te helpen.
Jonge jonge jonge wat een lef...
Meen je echt dat mensen je nu nog gaan helpen |:(

Ik :r op jou !
JUIST!!
wees blij dat er mensen zijn die WILLEN helpen..
:)
leuke martijn (welke reclame was ''ie ook alweer?)

Imperfectionist.

• BenJoep
Lame krijgt geen antwoorden meer van mij vanaf nu. Een beetje zitten zieken. :(

Verwijderd

Hoezo ondankbaar? |:(

Letterlijk misselijk makend zo''n venjte.... :r :r :r :r

Dit soort lui zijn hier volgens mij niet echt gewenst! Van mij zal ie in ieder geval nooit wat horen!!

• Convoy
  • Laatst online: 00:11

Convoy

g44p

Leadtech is het beste om mee over te clocken

• Hoyden
Hij heeft wel gelijk..

Altijd die ''tweakers'' hier het beter weten door te zeggen neem een GF3 oid..

Net zoals een vraag: Welke Pentium III zal ik nemen? Het eerste antwoord is : Neem AMD blablabla..

Dat vraagt die helemaal niet..

Hij zei al een keer dat ie geen gf3 wou hebben en toch blijven ze dat zeggen..

Wie is hier dan de :r}:O

• BenJoep
Maar hij zit ook alle mensen af te zeiken die hem wel willen helpen. Nou vraagt die om een GF2 Ultra en mijn antwoord is dan Elsa. En dat is dan blijkbaar ook niet goed.

Hij wil het dus alleen hebben over Asus of Leadtech. Nou is de Else toch echt een stukkie beter en ook nog is goedkoper als de asus, dan is dat toch een goed advies of niet? :?

• Hoyden
Misschien van beide kanten, maar de reacties hier op GOT zijn soms van een zeer laag niveau helaas.. (Ik zeg niet dat ik beter ben ofzo, maar de antwoorden zijn meestal te voor de hand liggend)

De vragen die hier gesteld worden zijn meestal net zo.. (niet altijd dus..)

• Hoyden
Ik heb dus een test gezien waarin de Creative dus beter was dan ELSA of Hercules..

• BenJoep
mmm, yah testen, ik denk niet echt dat er een groot verschil zit tussen die gf2ultra''s. Dus zou ik zeggen neem de goedkoopste. Ik zelf zou voor de Elsa gaan, maar aangezien de Leadtech goedkoper is zou ik die nemen.

hier nog een url over de Elsa:
http://www.tomshardware.com/graphic/00q4/001204/index.html

• Hoyden
Die testen boeien ook niet zoveel, veel scheeld het idd niet.. Tis allemaal reference met verschil in geheugen etc..

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 17:09

dollarman

Travel is my game

Als ik jouw was zou ik de Leadteck halen deze is goed over te clocken en hij kost maar Fl 899,- bij Paradigit Computers (zie price watch.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

• Plague
  • Niet online
Ik ff blij dat ik een creative heb! lalala! :P :) >:) ;) :Y) *D

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 14:37 schreef The Fox het volgende:
Hij heeft wel gelijk..

Altijd die ''tweakers'' hier het beter weten door te zeggen neem een GF3 oid..

Net zoals een vraag: Welke Pentium III zal ik nemen? Het eerste antwoord is : Neem AMD blablabla..

Dat vraagt die helemaal niet..

Hij zei al een keer dat ie geen gf3 wou hebben en toch blijven ze dat zeggen..

Wie is hier dan de :r}:O
Hehe kijk eindelijk iemand die het begrijpt, jullie gaan meteen off topic dat je beter dit of dat kan kopen omdat je toch zoveel uit gaat geven, ik vraag informatie over de GF 2 Ultra en wat krijg ik ? alleen maar antwoorden dat ik GF 3 moet kopen maarja wat als ik wat vraag over GF2 , zou het dan misschien zo kunnen zijn dat ik de GF 3 niet wil ?????????????????????

sjeeeees

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 15:05 schreef dollarman het volgende:
Als ik jouw was zou ik de Leadteck halen deze is goed over te clocken en hij kost maar Fl 899,- bij Paradigit Computers (zie price watch.
Thx voor je antwoord hier schiet ik iets mee op 8-)

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 14:51 schreef freekweb het volgende:
Leadtech is het beste om mee over te clocken
Thx nu weet ik welke ik neem, de leadtek dus :)

• Sjod
  • Laatst online: 21:30

Sjod

Ik ben goed luisterend

En bij Paradigit heeft hij ook nog eens een DVI uitgang (je weet maar nooit) Zeker een aanrader (voor die prijs dan)

• Digicore
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

dit is allemaal subjectief gelul... iedereen noemt toch dat merk waarmee ie het nu doet en tevreden over is...

check gewoon ff rond en neem diegene van de bekende merken die het goedkoopste is of de beste deal geeft...

cheers

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

Verwijderd

Er zijn hier toch wel wat vergelijkende reviews over geweest?

Verwijderd

Welke is beter (qua OC-en en snelheid enzo)

De Hercules 3D Prophet Ultra 64DDR

of

De Elsa Gladiac Ultra 64DDR

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ga gewoon voor de Elsa dies ook nog lekker goedkoop ook (850 voor de oem!) heeft standaard 4ns RAM...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Pagina: 1