[BC3] tv kaart

Pagina: 1
Acties:

• r.schifferling
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09-2025
ik ben op zoek naar een tv kaart, om soms tv te kijken via mijn pc.
welke kaart is goed en redelijk geprijst ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Miro PCTV Pro +- 280 piek

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Om af en toe tv te kijken kun je het beste een pinnacle PCTV Rave kopen. (f 130,- ongeveer) Werkt bij mij perfect. Kun je ook heel goed mee capturen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 12:51 schreef jwoosting het volgende:
Om af en toe tv te kijken kun je het beste een pinnacle PCTV Rave kopen. (f 130,- ongeveer) Werkt bij mij perfect. Kun je ook heel goed mee capturen.
die heb ik ook gehad..is leuk als je alleen maar een beetje tv wilt kijken..een erg kale Kaart,maar ik zou voor de Pro gaan,dies toch iets beter

Verwijderd

Is dat ook om een videocamera op de pc aantesluiten als een soort veredelde webcam ?