[BC3] [newbie] Welke kaart heeft deze functies ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:30
Hi allemaal,

Ik ben nogal een newbie op het gebied van TV IN/OUT & TV Kaarten enz...

Dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar ik ben op zoek naar een PCI Kaart om naast mijn voodoo banshee te gebruiken(misschien word deze later ge upgrade maar nu in ieder geval nog niet).

en deze kaart moet de volgende opties hebben:

- Ik moet er TV mee kunnen kijken op mijn PC.
- Ik moet het beeld van mijn monitor ook op een tv kunnen bekijken.

Nou vroeg ik me af of er zulke kaarten zijn (Heeft een TV kaart ook tv out?) en zijn er kaarten die een GOED beeld geven die in de buurt van de 200/300 gulden zitten.

BTW: Ik wil geen combi kaart waar ook een monitor uitgang op zit....

Alvast bedankt voor de reacties!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
up

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
Voor zover ik weet zijn die kaarten er niet. Je zou kunnen kijken om een Ati Radeon ViVo, dat is een goede 3D kaart met perfecte beeldkwaliteit die zowel video-in als video-out heeft. Helaas geen TV tuner, maar met een oude brakke videorecorder kom je een heel eind.

Zelf heb ik ook een TV kaart, maar de tuner van dat ding zuigt gewoon. Ik zou graag nog een brakke videorecorder erbij willen plaatsen, zodat ik via de andere S-VHS of wat dan ook ingangen TV kan kijken.

Verwijderd

Misschien een Asus V7700 DeLuxe TV.
Heeft video-in en -out en een TV tuner.
(En natuurlijk kun je er heel goed games op spelen :)), maar ''t is wel een AGP kaart en dus toch een vervanging van je Banshee, en ook iets duurder dan 300,-

• BC3 Victim
Dit wou ik dus ook ongeveer vragen.
Ik zal mijn vraag dus ook ff hier neer zetten

wie weet een goede 3d-kaart om EN om tv te kijken op je pc EN die de games lekker laat lopen? Niet duurder dan 400 piek
BVDank

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
misschien een voodoo3-3500 kost nu 200 ex BTW bij alternate heb je en een tv-in , tv-out, tuner en redelijk games kunnen spelen alleen 16bit natuurlijk

• BC3 Victim
Trust heeft een extern kastje
De televiewer

Eigenschappen

VGA naar video (PAL) converter
Ideaal voor het spelen van PC-spellen op grote TV-schermen, ook uiterst geschikt voor presentatiedoeleinden
Uitgang voor RGB, S-video en compositie-video
Alle kabels meegeleverd, eenvoudig aan te sluiten

Plaats en afmeting van het beeld instelbaar met knoppen aan de voorkant
Ondersteunt resoluties 640 x 480, 800 x 600 en 1024 x 768, geen extra stuurprogramma''s nodig
2 jaar garantie
Artikelnummer: 11672
Adviesprijs Dfl. 199.00/ BEF 3,790

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar had het laats ergens gelezen
}:O

Verwijderd

een redelijke videobewerkingskaart heeft tv in en out voor een videomonitor, maar die kun je alleen maar aansturen met videobewerkingssoftware en dus alleen filmpjes op draaien, en zo''n kaartje is ook nog een reteduur. Gewoon nieuw vidkaartje kopen. Zo''n 3dfx is inderdaad een leuke keus en niet duur. Anders komt een ATI all in wonder (hebt ook oudere type, zijn wellicht wat goedkoper) wel in aanmerking. zo''n asus deluxe is gelijk wat duurder, tenzij je een tnt uitvoering neemt (3400/3800deluxe of zo :?) tis maar hoe groot je portomonaie is

Verwijderd

een redelijke videobewerkingskaart heeft tv in en out voor een videomonitor, maar die kun je alleen maar aansturen met videobewerkingssoftware en dus alleen filmpjes op draaien, en zo''n kaartje is ook nog een reteduur. Gewoon nieuw vidkaartje kopen. Zo''n 3dfx is inderdaad een leuke keus en niet duur. Anders komt een ATI all in wonder (hebt ook oudere type, zijn wellicht wat goedkoper) wel in aanmerking. zo''n asus deluxe is gelijk wat duurder, tenzij je een tnt uitvoering neemt (3400/3800deluxe of zo :?) tis maar hoe groot je portomonaie is

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:30
Op donderdag 26 april 2001 08:00 schreef nadd het volgende:
misschien een voodoo3-3500 kost nu 200 ex BTW bij alternate heb je en een tv-in , tv-out, tuner en redelijk games kunnen spelen alleen 16bit natuurlijk
Hmmm, heeft de V3 3500 pci dan een TV tuner + tv in & out ?
Zo ja dan lijkt me dat zeker interesant... iemand ervaring met de kwaliteit van deze kaart?
Pagina: 1