[BC3] help met tv-out met asus v7100

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus v7100 geforce2 mx, en als ik mijn tv er op aansluit, dan doet die het wel, maar het is niet echt dat je zegt daar ga ik nou s voor zitten.

mijn sys
win 2000 met det 7.58

weet iemand hoe ik dit kan verbeteren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Trek je antenne kabel eruit...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Hey... ik heb sinds 2 weken precies dezelfde kaart en ben erg tevreden. Ook over de TV-out. Het is maar net wat jij "daar ga ik nou s voor zitten" noemt. Het is maar net wat jouw verwachtingen van TV-out zijn. Een TV kan gewoonweg niet het scherpe beeld van een monitor leveren. De desktop zal dan ook vrij wazig op je TV geprojecteerd worden. DVD en DivX ;-)-films doen het hier echter via TV-out erg goed.

Jaap

• BC3 Victim
Ja daar heb je gelijk in , maar mijn huisgenoot heeft veel scherper beeld dan mij, en bij mij zie je steeds van die irritante strepen door het beeld heen gaan.

dus zijn er proggies of weet ik veel wat om het beeld beter/scherper te krijgen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Lees mijn reply nou eens even :( Om die strepen uit je beeld te halen moet je de antennekabel (dus die kabel waar je TV zenders op binnenkomen) uit je TV trekken, zodat alleen je PC verbonden is met je TV en voor de rest nix anders.

Verwijderd

en officiele asus drivers gebruiken

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op donderdag 26 april 2001 08:58 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
en officiele asus drivers gebruiken
Hoeft helemaal niet :) Ik heb een V-7700 Deluxe (dus met TV-OUT) en die heb ik aangesloten op mijn TV, werkt perfect. Ik gebruik owk Detonator v7.58 en om beeld op mijn TV te krijgen gebruik ik TVCC

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 08:55 schreef FL!PNEUS het volgende:
Lees mijn reply nou eens even :( Om die strepen uit je beeld te halen moet je de antennekabel (dus die kabel waar je TV zenders op binnenkomen) uit je TV trekken, zodat alleen je PC verbonden is met je TV en voor de rest nix anders.
mijn videokaart zit met een verlengsnoer en een scartkabel verbonden met mijn videorecorder, daar zit ook de tv kabel in, in de video. alles is verbonden met mijn videorecorder, en mijn videorecorder met mijn tv via een scartkabel. als ik dan alleen mijn pc op mijn tv aan sluit, dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Trek gewoon voor de gein dan ALLE kabels uit je TV, behalve die uit de computer komt...

Verwijderd

waar jij last van hebt is van MacroVision. Dat laat namelijk geen apparaat toe tussen de kaart en de tv (in jouw geval dus de videorecorder). Je kan het disablen met TVCC, te downloaden op www.tvtool.de .

Mark.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op donderdag 26 april 2001 14:26 schreef markm het volgende:
waar jij last van hebt is van MacroVision. Dat laat namelijk geen apparaat toe tussen de kaart en de tv (in jouw geval dus de videorecorder). Je kan het disablen met TVCC, te downloaden op www.tvtool.de .

Dat is niet echt waar. Het geval is bij DVD''s, maar niet bij Divx enzo. Macrovision maakt alleen je scherm licht->donker->licht... de hele tijd

Mark.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

ASUS TV-OUT hebben ALTIJD Macrovision aan staan hoor FYI...

• BC3 Victim
na jongens dit geloof je toch niet
op mijn geforce 2 mx heb ik 2 aansluitingen voor tv out een composite en een svideo nu heb ik een nieuwe stekker gekocht, en nu doet die het echt perfect. nu weet ik alleen niet of ik nu composite of svideo is.

in ieder geval bedankt voor jullie hulp

heb ik gvd een maand lang lopen fukken met al die instellingen, lag het gewoon aan me kabel, maar ja ik kan nu vet divx filmpjes kijken op die oude tv van mijn tante :)

• BC3 Victim
Ik ben ff gaan kijken naar die TCTOOL, maar welke versie moet ik hebben voor mijn V7100/T de bovenste of de onderste. :?

Welke chip heb ik erop.

• BC3 Victim
Ik zie het al, de ene is TVTool, en de ander is TVCC, twee verschillende progjes.

Pagina: 1