Jezus ben je ongeduldig ofzo? Wat dacht je van eens bellen naar winkels die een Gainward aanbieden in hun assortiment? Is misschien een oplossing, maarja het is misschien ook te veel moeite voor je. Ik zou zeggen : proberer het eens en vind het uit.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoeveel winkels mag ik daarvoor wel niet gaan bellen. Maar weet niemand hier of ie toevallig ergens te koop is??
Pff ja inderdaad Knal d''r maar hard een slotje op en een ban vind ik ook niet erg, dat je een keer je post ophoogd als je echt een probleem hebt en eht is niet 10 min geleden dat je gepost hebt, maar 3 keer achter elkaar!
zeikerds!!!
dit soort gezeik vindt ik de sfeer op GoT verneuken, en niet zo''n beetje ook.
als GoT niet zo practisch was...
dit soort gezeik vindt ik de sfeer op GoT verneuken, en niet zo''n beetje ook.
als GoT niet zo practisch was...
hey let je even op je woorden !! er is helemaal neits mis met GoT jij maakt het wat het is we zijn hier om te helpen neit als slaaf te spelen , de meeste van ons helepn wanneer ze kunnen en als ze dat kunnen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1