[BC3] refresh rate verhogen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb een (2de) scherm van medion.. goedkoop ding, ergens een keer voor een prikkie op de kop getikt.. op zich wel een leuk schermpje.. alleen de refresh rate is niet hoger te krijgen dan 60Hz.. oepsss daar gaan mijn ogen.. weet iemand hoe ik op wat voor manier dan ook die refresh rate hoger kan krijgen? ik doel op 75/85 Hz...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Als wat voor een monitor staat hij in Windows ingestelt ? :?

Kun je op alle resolutie het aantal hz niet hoger dan 60 krijgen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Wat voor een videokaart heb je trouwens ? |:(

• BC3 Victim
Heb je bij je video instellingen wel je monitor drivers geinstalleerd? Windows miept die er bij mij om de haverklap uit en dan wil ie ook nie hoger dan 60 (8>