Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
omhoog :(!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Ach, ik heb ook altijd geowuehoer met die tv-out. Als je de detontator drivers hebt, neem dan de versie 6.XX. 10 11 en 12, heb ik vette problemen met de tv-out.
Ik gebruik de Asus drivers zelf, de 6.31.
Verwijderd
ow. die schijnen voor de tv-out wel goed te zijn. Niet lekker voor 3d trouwens.
Toch vreemd dan. Probeer windhoos er eens opnieuw erop te gooien als dat niet teveel werk is. kan helpen
Toch vreemd dan. Probeer windhoos er eens opnieuw erop te gooien als dat niet teveel werk is. kan helpen
Kennis van me heeft ook Gladiator op DVD, die loopt ook vast, snap niet waarom. Al geruild, nog steeds zo! Het gekke is dat andere DVD''s en CD2 van Gladiator het wel weer doen...
Bij jou ook?
Bij jou ook?
Bnet pindle#2913
Als ik niet de tv-out doe, doet ie het perfect. Ik heb wel een encoding-fout ergens op cd2 bij de cut-scenes.
Dan mot je gewoon ff de gehackte asus drivers downloaden... ff zoeken op gehackte asus........en je vind het
tof zeg, zal ze meteen proberen
Pagina: 1