De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yo Twiekies,
Ik heb hier een Gladiac ultra met nogal wat problemen, drivers krijg ik maar niet goed en als de pc op standby springt is het helemaal afgelopen met hem
zijn er mensen die ervaring hebben met deze kaart en mij kunnen helpen ? Ook als ik terug in het systeem kom vanuit een spel wil hij nog wel eens crashen.. in spellen zelf trouwens ook.
Hij draait hier op een Abit KT7a raid met een Thunderbird 1 Ghz en 256 MB mem...
Luc
Ik heb hier een Gladiac ultra met nogal wat problemen, drivers krijg ik maar niet goed en als de pc op standby springt is het helemaal afgelopen met hem
Hij draait hier op een Abit KT7a raid met een Thunderbird 1 Ghz en 256 MB mem...
Luc
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je moet in je bios bij de instelling het zo veranderen dat je scherm altijd aan blijft. Verder, als je fastwrites hebt kan je die uitzetten om te kijken of het verschil oplevert. En heb je al een VGART driver geinstalleerd? Wil ook nog wel eens helpen
Ik heb maar heel ff een GeForce2 MX gehad maar daarvan kan ik me nog herinneren dat met de 6.50 drivers de powersaving van je monitor je PC liet crashen. Met andere versies niet .. misschien gebruik je die 6.50''sdrivers krijg ik maar niet goed en als de pc op standby springt is het helemaal afgelopen met hem