Ik heb momenteel nog een oude voodoo2 kaart in mijn systeem, en ik ben er aan het denken om te upgraden naar een geforce2 mx.
Mijn vraag is nu of ik mijn oude trusty voodoo2 kaart in mijn systeem kan laten zitten om nog mijn oude glide spelletjes te kunnen blijven spelen (diablo2,tribes) ofdat hierdoor de performance van de geforce2 mx wordt aangetast?
tnx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gooi die Voodoo 2 er maar mooi uit >:)>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Was getekend, enz. | specs
Tuurlijk is een GF2 een stuk beter dan een V2, maar dan kun je geen 3dfx games meer spelen.Op woensdag 25 april 2001 14:06 schreef djwaxi het volgende:
Die Geforce2MX heeft een veel betere performance. Gooi die Voodoo 2 er maar mooi uit >:)>:)
De meeste spellen die Glide ondersteunen zijn ook te spelen in Direct3D.Op woensdag 25 april 2001 14:07 schreef edwinv het volgende:
[..]
Tuurlijk is een GF2 een stuk beter dan een V2, maar dan kun je geen 3dfx games meer spelen.
En spellen speciaal voor Glide worden allang niet meer gemaakt.
dank
Quake 2!!!Op woensdag 25 april 2001 14:10 schreef djwaxi het volgende:
[..]
De meeste spellen die Glide ondersteunen zijn ook te spelen in Direct3D.
En spellen speciaal voor Glide worden allang niet meer gemaakt.
Btw, als het kan liefst ook met de voor de k6-2 geoptimaliseerde quake2.exe
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
jawel, ff een glide wraper halen....schijnt te werken, en moet bij een mx wel minimaal net zo snel als een voodoo2 zijn...Op woensdag 25 april 2001 14:07 schreef edwinv het volgende:
[..]
Tuurlijk is een GF2 een stuk beter dan een V2, maar dan kun je geen 3dfx games meer spelen.
ik heb nog nooit een glide wrapper in actie gezien, dus over de beeldkwaliteit kan ik niks zeggen
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Is die er dan? Waar? Ik heb een k6 en ga een voodoo 2 kopen en speel vaak quake 2Op woensdag 25 april 2001 18:09 schreef edwinv het volgende:
Maar dan wel met de 3dfxgl.dll natuurlijk. Oke, het hoeft natuurlijk niet per se, het is (iig voor mij) meer een kwestie van emotie.
Btw, als het kan liefst ook met de voor de k6-2 geoptimaliseerde quake2.exe
Voila. Daar staat dat het voor Quake II v3.19 Release Candidate 1 is, maar bij de download link staat gewoon 3.20, wat het dan ook is.
is ook 3.20, heb ik ookOp woensdag 25 april 2001 22:29 schreef edwinv het volgende:
Het moet wel een K6-2, dus met 3DNow! zijn. Staat ergens op de site van AMD, ik post zo nog wel een url.
edit:
Voila. Daar staat dat het voor Quake II v3.19 Release Candidate 1 is, maar bij de download link staat gewoon 3.20, wat het dan ook is.