Toon posts:

[BC3] geforce2 mx en voodoo2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan volgens mij prima.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hay,

Ik heb momenteel nog een oude voodoo2 kaart in mijn systeem, en ik ben er aan het denken om te upgraden naar een geforce2 mx.

Mijn vraag is nu of ik mijn oude trusty voodoo2 kaart in mijn systeem kan laten zitten om nog mijn oude glide spelletjes te kunnen blijven spelen (diablo2,tribes) ofdat hierdoor de performance van de geforce2 mx wordt aangetast?

tnx :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Die Geforce2MX is veel sneller.

Gooi die Voodoo 2 er maar mooi uit >:)>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

De performance van je mx zal niet worden aangetast, de vraag is echter of die mx niet sneller is, ''ondanks'' gebruik van Direct3d of OpenGL..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:06 schreef djwaxi het volgende:
Die Geforce2MX heeft een veel betere performance. Gooi die Voodoo 2 er maar mooi uit >:)>:)
Tuurlijk is een GF2 een stuk beter dan een V2, maar dan kun je geen 3dfx games meer spelen.

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 14:07 schreef edwinv het volgende:

[..]

Tuurlijk is een GF2 een stuk beter dan een V2, maar dan kun je geen 3dfx games meer spelen.
De meeste spellen die Glide ondersteunen zijn ook te spelen in Direct3D. :Z

En spellen speciaal voor Glide worden allang niet meer gemaakt. :Z

• BC3 Victim
als het niets uitmaakt verder laat ik em er maar in zitten voorlopig totdat ik echt geen tribes1 meer speel. (loopt super slecht in direct3d zelfs met een snelle kaart.)

dank :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:10 schreef djwaxi het volgende:

[..]

De meeste spellen die Glide ondersteunen zijn ook te spelen in Direct3D. :Z

En spellen speciaal voor Glide worden allang niet meer gemaakt. :Z
Quake 2!!!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Open Gl dus.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan wel met de 3dfxgl.dll natuurlijk. Oke, het hoeft natuurlijk niet per se, het is (iig voor mij) meer een kwestie van emotie :).
Btw, als het kan liefst ook met de voor de k6-2 geoptimaliseerde quake2.exe :P

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:19
tribes 1 speelt als een zonnetje in 1024*768 met TNT2 bij mij

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

Laat die voodoo2 erin, is altijd handig voor oudere glide only games en b.v. Carmageddon >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bedenk me net nog een game: Ignition met de 3dfx patch!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
Op woensdag 25 april 2001 14:07 schreef edwinv het volgende:

[..]

jawel, ff een glide wraper halen....schijnt te werken, en moet bij een mx wel minimaal net zo snel als een voodoo2 zijn...
ik heb nog nooit een glide wrapper in actie gezien, dus over de beeldkwaliteit kan ik niks zeggen

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
<offtopic>Is die voodoo 2 addon? Indien ja, ik wil hem van je kopen voor 50 piek</offtopic>

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op woensdag 25 april 2001 18:09 schreef edwinv het volgende:
Maar dan wel met de 3dfxgl.dll natuurlijk. Oke, het hoeft natuurlijk niet per se, het is (iig voor mij) meer een kwestie van emotie :).
Btw, als het kan liefst ook met de voor de k6-2 geoptimaliseerde quake2.exe :P
Is die er dan? Waar? Ik heb een k6 en ga een voodoo 2 kopen en speel vaak quake 2

Verwijderd

Topicstarter
Het moet wel een K6-2, dus met 3DNow! zijn. Staat ergens op de site van AMD, ik post zo nog wel een url.

edit:

Voila. Daar staat dat het voor Quake II v3.19 Release Candidate 1 is, maar bij de download link staat gewoon 3.20, wat het dan ook is.

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat je dit ook wel een handige site zult vinden.

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 22:29 schreef edwinv het volgende:
Het moet wel een K6-2, dus met 3DNow! zijn. Staat ergens op de site van AMD, ik post zo nog wel een url.

edit:

Voila. Daar staat dat het voor Quake II v3.19 Release Candidate 1 is, maar bij de download link staat gewoon 3.20, wat het dan ook is.
is ook 3.20, heb ik ook :)

Pagina: 1