Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Vanaf gisteren maakt de ventilator (van een Diamond Viper 770 32MB Ultra) een enorm kabaal
, waarschijnlijk zit het draaiende gedeelte een beetje los maar ik kan het niet vastmaken. Weet iemand of die ventilators te verkrijgen zijn of heeft iemand dit probleem zelf meegemaakt ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb het zelf ook 2x gehad... gewoon ff zoeke naar een passende CPU koeler(zo''n Norrod high quality koeler past precies) en deze erop zetten, alleen wordt de ventilator daarna gevoed door de molexconnector en niet door de aansluiting op de kaart zelf aangezien dit niet past 
Verder als je een officiele Hastec kaart hebt kan je via hun eventueel een nieuwe krijgen, heb je geen Hastec kaart dan kan je dit vergeten, ze zijn hier nl. nogal strikt op
Zefs kopen kan niet...
Dus ja dan wordt het een CPU koeler of een Blueorb...
Verder als je een officiele Hastec kaart hebt kan je via hun eventueel een nieuwe krijgen, heb je geen Hastec kaart dan kan je dit vergeten, ze zijn hier nl. nogal strikt op
Dus ja dan wordt het een CPU koeler of een Blueorb...
Mocht je een Hastec sticker hebben. Gele op de doos, en een witte op de kaart. Kun je ff een mailtje naar Hastec sturen.
Waarschijnlijk krijg je te horen dat ze die coolers niet meer op voorraad hebben, en bieden ze aan je een GeForce2 mx (jaja, zonder bijbetalen, service is wel relaxt).
Deze waarsch: www.gainward.com/products/geforce2mx.htm
Kost je alleen fl 15,- + opstuurkosten.
Heb je geen sticker
kun je er gewoon een 486/pentium oid cooler op zetten. (heb''k ook gedaan)
Suc6
Waarschijnlijk krijg je te horen dat ze die coolers niet meer op voorraad hebben, en bieden ze aan je een GeForce2 mx (jaja, zonder bijbetalen, service is wel relaxt).
Deze waarsch: www.gainward.com/products/geforce2mx.htm
Kost je alleen fl 15,- + opstuurkosten.
Heb je geen sticker
kun je er gewoon een 486/pentium oid cooler op zetten. (heb''k ook gedaan)
Suc6
Ik heb de doos niet meer geloof ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gaat het om de sticker op de doos? Ik heb wel een retail kaart van Hastec maar die zat al in mijn systeem ingebouwd dus nooit een doos gezien daarvan. Kan me niet voorstellen trouwens dat je die doos nodig hebt.
Benieuwd wat je krijgt als ie over 2 jaar de geest geeft
Mijne doet het nog prima en hoop dat ie dat nog ff blijft doen, maar Hastec bied zo wel een nette oplossing.
Benieuwd wat je krijgt als ie over 2 jaar de geest geeft
Mijne doet het nog prima en hoop dat ie dat nog ff blijft doen, maar Hastec bied zo wel een nette oplossing.
Het gaat om een sticker (soort prijssticker) die op de print plaat van de kaart zit. Deze is erg belangrijk want wanneer deze er niet op zit, kan Hastec je niet helpen. Aan die sticker kunnen ze namelijk zien of de kaart door hun is geimporteerd en zij doen alleen support voor kaarten die door hun zelf zijn geimporteerd (vanwege de kosten die er gemaakt moeten worden).Op woensdag 25 april 2001 15:45 schreef TAG_Speedy het volgende:
Gaat het om de sticker op de doos? Ik heb wel een retail kaart van Hastec maar die zat al in mijn systeem ingebouwd dus nooit een doos gezien daarvan.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Pagina: 1