Toon posts:

Quake3 tips? anyone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tof spoel dat Quake3, maar zoals ik het speel lijkt het net een slechte intro van een film......10 seconden beeld en weer afgemaakt worden. Het frustrerendste is nog wel dat als ik alle raketten, rails, en bullets aan het ontwijken ben m'n tegenstander doodleuk nog even met me begint te chatten.... :( en dan heb ik het niet over macro's die ze gebruiken.

Aangzien ik aardig nieuw ben in het multiplayer gebeuren (jaja, ik weet het, maar voorheen met een 28k8.....lag-lag-lek :() vroeg ik me af of iemand me wat speeltips kan geven, zodat ik misschien ook eens een doelstelling van het spel weet te voltooien....DOOD, VERDERF en ONRUST zaaien..hehe

Alle tips zijn welkom.....

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:57
Oefen ook eens op bots. Die zijn vrij goed als je niet weet hoe je ze moet verslaan.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Ik mis iets met bots. Ik heb het in Unreal geprobeerd en ze hebben toch altijd weer iets stoms waardoor ze gemakkelijker te verslaan zijn dan een aantal Quake3-junkies ;(

Het genoegdoenende gevoel iemand van de map te hebben gevaagd is bij mij sterker als ik enkele seconden later een MindDust's vervloekend berichtje lees... ;)

• Terror
Bots zijn een goede oefening. In het begin zijn ze moeilijk te verslaan, maar daarna valt dat wel mee. Maar je hebt gelijk. Na een paar dagen worden die bots saai. Ze staan meestal op dezelfde plek, zeggen niets terug en lopen vaak het zelfde rondje.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

En ze raken je niet als je bukt.... :) :(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Ga op tijden dat de VS in hun nest ligt, dus liefst 's ochtends. Dan ga je NIET in de eerste map, die is veel te groot. Nee, dan ga je op een rustige server op de Longest Yard (De tweede) tegen 2 of 3 andere spelen. Niet Meer!!! DAn kun je je technieken goed oefenen en ook nog rustig chatten. Ik ga soms met nog 1 op een veld, das leuker dan je denkt, vooral met chatten ;). Met 15 in een veld zoals rond deze tijd bij Gamepoin.net is echt NIET leuk, je blijft max 30 seconden overeind. :( :( :(

Verwijderd

Download gamespy, kan je de snelste servers opzoeken, dan ben je beter opgewassen tegen die kabelnetyankees.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het ook zonder GameSpy dan ;)

Heatbuster, je hebt helemaal gelijk. Ik vind dat space-veld (The Long Yard?) echt helemaal te gek om lekker met 2 anderen te spelen. Dan blijf je inderdaad nog lang genoeg in leven om nog iemand neer te knallen :)

Ik lipe pas met GameSpy de list na, toen me oog viel op een server die 32 spelers voor de Long Yard accepteerde..... :( dan is het echt niet leuk meer.

In ieder geval, allemaal bedankt voor de hints en tips. Misschien dat ik je binnenkort allemaal wel even op kom zoeken...hehe

Kijk naar FoX...

mzl

Verwijderd

heheh, wacht maar, als ADSL onder de fl 100 per maand is, dan.............. >:) >:) >:) >:)

• Terror
Je het kan ook zonder gamespy. In de nieuwe Quake3test versie zit zoiets als gamespy al in gebakken en je kan ook gewoon een ip adres invullen. :)

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Hmmm.... ik heb net weer voor het eerst in een hele tijd Q3 gespeelt (uhu, nieuwe test :) ) en het kan aan mij liggen, maar ik roelde aan alle kanten op een of andere manier... Vooral op die nieuwe Q3TOURNEY map met de lightning gun.

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Ritchie
  • Laatst online: 09:05
Iemand die nieuwe test al op zijn (snelle) ftp??

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 'em wel mailen :D

de eerste ftp-site bij 3dfiles ging bij mij aardig snel (gem. 28 Kb/s)
Pagina: 1