Als ik mijn videokaart op 2x agp heb staan dan gaat alles vloeiend.
Alsa ik het op 4x agp zet dan is het beeld sckokkerig hoe kan dit?
Heb de via 4in1 4.29 en detonator11.01 drivers
agp 2x: 3dmark2000 7100
agp 4x: 3dmark2000 5400
wel vreemde score het zou toch andersom moeten zijn.
En met quake3 zit ik rond de 85fps op 1600x1200 32bit alle opties aan maar dan shokt het beeld toch!
wie heeft een oplossing
Alsa ik het op 4x agp zet dan is het beeld sckokkerig hoe kan dit?
Heb de via 4in1 4.29 en detonator11.01 drivers
agp 2x: 3dmark2000 7100
agp 4x: 3dmark2000 5400
wel vreemde score het zou toch andersom moeten zijn.
En met quake3 zit ik rond de 85fps op 1600x1200 32bit alle opties aan maar dan shokt het beeld toch!
wie heeft een oplossing
Heb ik wel eens vaker gehoord, vreemd .. idd gewoon in AGP2X mode draaien dan
.
zou het te maken hebben met de bandbreedte van je intern geheugen of is dit onzin wat ik zeg
ik denk dat je agp aparture size even moet chekken. en anders als je soms een optie agp output drive strenght hebt in je bios , die waarde eens naar EC zetten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
apperture size staat op 256 uswc en waar vind ik die sideband adressing?
Probeer eens een nieuwe bios voor je asus geforce te downloaden, daarin wordt automatisch de sideband adressing aangezet. Moet je AGP Ap.size niet de helft van je ram geheugen zijn ( voor stabiliteit ? )
Suc6
--) 128 mb ram --> ap.size 64 enz.
Suc6
--) 128 mb ram --> ap.size 64 enz.
dat heb ik nooit gedaan wel een mobo bios maar geen videokaart bios. is het hetzelde?
Verwijderd
Dat is bijna hetzelfde, alleen voor het enabelen van sidebanding moet je vaak een bios modden mbv een scriptfile. Dit kan dus makkelijk mis gaan. Als je dat nooit hebt gedaan, niet aan beginnen (sidebanding kan namelijk ook instabiliteit veroorzaken).
Advies: maak je niet druk over die AGP4x en gewoon AGP2x draaien.
Advies: maak je niet druk over die AGP4x en gewoon AGP2x draaien.
Yes, he is right. Als je het nooit gedaan hebt is kan het moeilijk en gevaarlijk zijn. Maar als je interesse hebt. Dit is een url naar nieuwe firmwares
http://users.bigpond.net.au/phoenixburn/AsusHelp/Asusv7xxxSeriesHelp.htm
http://users.bigpond.net.au/phoenixburn/AsusHelp/Asusv7xxxSeriesHelp.htm
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem! 
Bij mij draait alles prima en met hoge framerates, maar (vooral met D3D) veel schokkerige motion.... Zal ook es ff proberen agp op 2x te zetten...
Bij mij draait alles prima en met hoge framerates, maar (vooral met D3D) veel schokkerige motion.... Zal ook es ff proberen agp op 2x te zetten...
Dat schokkerige kan ook komen door verkeerde nvidia drivers. Ik gebruik nog steeds met oude drivers, ze zijn bij mij het snelste. DIt heb wel even tijd gekost met testen, maar het heeft wel ze profijt nu.
ik zal dan ook de oude drivers eens proberen
Ik gebruik de 6.31 drivers
komt het niet door de band breedte van 4x66mhz wat je systeem niet aankan?
Pagina: 1