Wie oh Wie kan mij vertellen wat de beste drivers zijn voor w2k voor de radeon, die op het ceedeetje staan haal ik een mark score van 801
maar nieuwe drivers (beta)geinstalleerd en ik haal nu een score van 2856
maar ik wil hoger dus als er betere drivers zijn de de nieuwste beta van rage3d.com dan kom maar op!
Ontmoedigings beleid van sommige mensen (utfs) maakt waarschijnlijk dat niemand meer zin heeft te antwoorden.. die mensen worden dan ZELF afgekraakt omdat ze antwoorden 
ik zou voor win2k de laatste drivers van ati pakken .. de gelekte driver van hiervoor scheen het nogal goed te doen.
ik zou voor win2k de laatste drivers van ati pakken .. de gelekte driver van hiervoor scheen het nogal goed te doen.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik gebruik 3132 .. werkt prima. 3116 die ik hiervoor gebruikte werkte ook goed. Maakt dus niet veel uit welke versie je neemt als het maar 3116 of later is
(voorgangers werken ook goed maar met iets minder 3D performance) .
IddOntmoedigings beleid van sommige mensen (utfs) maakt waarschijnlijk dat niemand meer zin heeft te antwoorden.. die mensen worden dan ZELF afgekraakt omdat ze antwoorden