[BC3] De beste drivers voor radeon onder W2K

Pagina: 1
Acties:

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 08:26
Wie oh Wie kan mij vertellen wat de beste drivers zijn voor w2k voor de radeon, die op het ceedeetje staan haal ik een mark score van 801 :'( maar nieuwe drivers (beta)geinstalleerd en ik haal nu een score van 2856 >:) maar ik wil hoger dus als er betere drivers zijn de de nieuwste beta van rage3d.com dan kom maar op!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 08:26
Is er dan helemaal niemand die w2k draait met een radeon, of is dit een slechte combi ofo? :?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:41
Ontmoedigings beleid van sommige mensen (utfs) maakt waarschijnlijk dat niemand meer zin heeft te antwoorden.. die mensen worden dan ZELF afgekraakt omdat ze antwoorden :r

ik zou voor win2k de laatste drivers van ati pakken .. de gelekte driver van hiervoor scheen het nogal goed te doen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

3124 werkt goed.

/me gebruikt dat ook.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik gebruik 3132 .. werkt prima. 3116 die ik hiervoor gebruikte werkte ook goed. Maakt dus niet veel uit welke versie je neemt als het maar 3116 of later is :) (voorgangers werken ook goed maar met iets minder 3D performance) .
Ontmoedigings beleid van sommige mensen (utfs) maakt waarschijnlijk dat niemand meer zin heeft te antwoorden.. die mensen worden dan ZELF afgekraakt omdat ze antwoorden :r
Idd :(

PC Specs