Toon posts:

[BC3] TV OUT/IN ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uh, misschien een domme vraag maaruh.. wat is nou het verschil tussen in/out?
Kun je bijv. bij ''in'' tv kijken op je comp, en bij out op de tv bijv naast de comp.. :?

Zoja, dan zocht ik eigenlijk een tv out kaartje..zodat ik het beeld van de monitor op tv kan krijgen.. wie weet waar ik die kan halen en hoeduur ze zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met een Tv-out kun je het beeld van je computer op de TV zien. En bij een Tv-in kun je beeld van b.v. Camera, Videorecorder, tv op je monitor zien. Je kunt een tv-in niet gebruiken om gewoon een coax kabel in te proppen en dan tv te kijken. Daar hab je een Tv kaart voor nodig. Een Video kaart met tv-out begint ongeveer bij de 200 gulden van ATI of zo *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dus als ik een TV Out kaartje heb, kan ik filmz kijken/gamen enzo op de tv..?

Cool!
Moet dat dan meteen een videokaart zijn waar tvout op zit, of heb je ook gewoon een ''los'' tvout kaartje?

thnx :)

• BC3 Victim
Je hebt wel metteen een nieuwe videokaartje nodig er zijn geen losse tv-out kaarten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ah.. bedankt :)

Damn.. ik was eigenlijk nog wel tevreden over m''n tnt2 32mb.. naja..

Welke is dan een aanrader...? >:)

• BC3 Victim
uhh....Een ATI Radeon, of een Voodoo. Ik heb zelf een Nvidia TNT2 maar ik kan de beeldgrote enzo op m''n tv niet goed instellen.

Grtz :)

Verwijderd

tv out heeft een resolutie van 800 * 600

maar als je een beetje wilt gamen
moet je toch minimaal voor een geforce 2 mx
met tv out
asus v7100 is een leuke kaartje
maar als je seriuos wilt games
pak dan de geforce 2 gts
asus v7700 deluxe
die heeft namelijk de tv in en out
en is lekker snel
kost wel meer

groeten

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee...zo vaak game ik niet.. of en toe een keer, en dan is dat wel leuk om op de tv te doen..;)

Het is hoofdzakelijk voor filmz te kijken..welke dan? >:)

• BC3 Victim
Of je koopt er 1 2ehands. Staan er genoeg op tweakers. Ik heb zelf een ATI-all-in-wonder 32Mb PCI. Ik kan er tv op kijken, op de tv kijken, hardwarematig DVD bekijken, en avi/mpeg mee maken. Heel relaxed kaartje en hij is heel snel, maar dat kan ook aan mijn pc liggen >:)... Ik neem alle filmpjes van mijn camera over en comprimeer ze met DivX. En filmpies kijk ik gewoon op de tv. Als er niemand is speel ik op de tv...

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

die line-in en line-out van zo''n TV kaart, hoe gaat dat precies?

Kun je gewoon coax als input gebruiken en ook weer als output?

* schizofreen heeft nog een hele oude televisie die geen scart/tulp/weet-ik-wat aankan ;(

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 08:35 schreef Jamez_Joint het volgende:
Of je koopt er 1 2ehands. Staan er genoeg op tweakers. Ik heb zelf een ATI-all-in-wonder 32Mb PCI. Ik kan er tv op kijken, op de tv kijken, hardwarematig DVD bekijken, en avi/mpeg mee maken. Heel relaxed kaartje en hij is heel snel, maar dat kan ook aan mijn pc liggen >:)... Ik neem alle filmpjes van mijn camera over en comprimeer ze met DivX. En filmpies kijk ik gewoon op de tv. Als er niemand is speel ik op de tv...
Hmmmmmmmz

Ik zal eens even kijken op T.net, zo terug >:)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

gamen op je tv?? Daar snap ik nou helemaal niks van. Heb je een superdure kaart voor goed hoge resoluties en dan ga je dat exporteren naar een vage lage resolutie op tv?? Om films te kijken is het nuttig (heb zelf ook een guillemot tnt2 tvout), maar om te gamen zou ik toch liever een 21" monitor zien (die ik zelf NIET heb)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
FF in pricewatch gekeken, en deze spreekt me wel aan >:)

VGA AGP PowerColor TNT2 M64 32Mb TVOut

Nlg 152.22 | Euro 69.08

Is dit wat?

Verwijderd

Topicstarter
Juist, maar ik heb geen 21" beeld...dus dan word het wel saai..:(

• BC3 Victim
Ik zou geen TNT2 kopen. Ik heb er zelf een met TV-out en het beeld op de tv-out is niet al te best. Je kunt de grote ook niet goed instellen. Zelfs niet met TV-tool 5.0 (http://www.tvtool.de).

Grtz Duncan

Verwijderd

Topicstarter
Hmm oke... welke dan? >:)

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 11:13 schreef schizofreen het volgende:
die line-in en line-out van zo''n TV kaart, hoe gaat dat precies?

Kun je gewoon coax als input gebruiken en ook weer als output?

* schizofreen heeft nog een hele oude televisie die geen scart/tulp/weet-ik-wat aankan ;(
Ik was laatst bij een oom van mij en ik zag dat hij een converterpluggie had die tulp-video omzette naar coax. Nog niet eerder gezien maar bestaat dus wel. je hebt dan alleen een probleempje met geluid. Zet je die speakers toch wat harder :+

Ennuh Maik. Kweenie hoeveel geld je ervoor over hebt, maar ik verkoop mijn ATI 350,- Heb er 6 voor betaald en = 3maanden oud

Verwijderd

Ati Radeon.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... mijn neef heeft de Asus v3800 magic 32 mb videokaart, werkt goed bij hem
En is op hard-ware.nl 237piek.

Sounds nice doesn''t it?

• BC3 Victim
Je kunt ook net als ik een ''Marmitek GigaVideo 50'' kopen. Hiermee kun je Video en geluid draadloos overzenden. Dwars door muren. Werkt prima. Het kost wel 300 gulden. Maar je hebt geen last van kabeltjes (kost ook geld)

Grtz Duncan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar daar zie ik dan het nut niet zo van in, want de tv staat maybe net maybe 1meter van de comp[kast] af..:)

• BC3 Victim
Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl kun je veel ervaringen van videokaarten lezen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!

FF kieken :7

Verwijderd

ik heb net een GeForce 2MX met tvout gekocht... maar ik snap nix van die stekkertjes... het is dus geen coax, hoe connect ik dit ding met de tv??

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 15:45

Metzie

Nyaano !

Koop een trust televiewer. Daarmee kan je beelden tot 1024x678 op je tv zien.

Voor windows is dit niet geschikt, maar het werkt perfect met div-x films. Geluid moet je direct vanaf je soundcard je tv of stereo in laten gaan

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• BC3 Victim
Je verbindt een tv-out kaart meestal met een S-vhs kabel. Als je geen s-vhs aansluiting op je tv of video hebt kun je speciale scart converters kopen. kun je bestellen bij. http://www.conrad.nl . beschik je nou niet over een 2e scart aansluiting kun je ook de compusite (tulp-stekker)''aan de voorkant van je tv'' aansluiting gebruiken. Hier zijn ook speciale converters en kabels voor. :)

• BC3 Victim
Ati en matrox hebben gewoon het beste tv out.
die nvidia chips zijn niet zo gweldig om films mee te bekijken.

een radion schijnt een mooi beeld te geven met divx.

matrox is nog iets beter, maarja, nouw niet echt een gamerskaart!of je moet even wachten op de g550!

Pagina: 1