Toon posts:

[BC3] Laser 17inch monitor geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een monitor zoals in het onderwerp beschreven. Maar deze geeft geen beeld. als ik de videokabel er niet indoe, en zet hem aan, dan geeft hij een mooi scherp schermpje met check input signal. zover klopt het nog. Sluit ik hem echter aan op een computer (meerdere geprobeerd) dan schiet hij van die modus af,(hoor je em schakelen) en dan start de computer op maar is er geen beeld. De computer piept ook niet ofzo. Wat kan dit zijn? Ik ben al aan het doormeten geweest met de kabel, contactjes schoongemaakt zowel in de monitor als de stekker. geen resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 21:21
Hebbie dur niet een boekkie bij, waar in staat wat ut kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Nee. ding komt van bedrijf vandaan waar ik stageloop

• Solosmots
Weet je gelijk ook waarom je em mee mocht nemen :D
Misschien moet je iets instellen in een menu...

Verwijderd

Misschien is hij Frequency Fixed??

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het menu dus niet. en als de kabel eruit is dan kan ik het menu niet in.
en wat is dat met die frequency????

• Solosmots
Als dat zo is, die fixed frequency, dan is het een oud ding..

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij is van november 1998, ziet er nog goed uit. maar hij doet het niet :(
Staat er nog een op de zaak, nmaar es kijken wat er met die is.....anders maak ik van 2 1. Schroef ik de elektronica over. Beeldbuis is wel goed van deze. Als dan van die ander de beeldbuis kaduuk is.....dan is het alsnog :D
Gratis kost niets, dus

Verwijderd

misschien gewoon KIA bij je stage?
tja lijkt er wel naar op

Verwijderd

Ik zou het toch bij de input zoeken van je kabel. Je Beeldbuis is opzich niet echt kapot omdat hij toch no signal input kan laten zien. Het moet dus de aansturing zijn vanaf je kabel. Je kabel is 100% goed zeg je, dus moet het in de electronika tussen je vga kabel en de beeldbuis zitten...lastig verhaal...
Je kan denk ik beter proberen om die andere ook mee te krijgen, dan kan je misschien van 2 er 1 compleet werkend maken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste tlijkt mij ook een goed idee. ALS die tenminste niet hetzelfde probleem heeft want dan is het :'(

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 20:28 schreef killerbolt het volgende:
Ik heb een monitor zoals in het onderwerp beschreven. Maar deze geeft geen beeld. als ik de videokabel er niet indoe, en zet hem aan, dan geeft hij een mooi scherp schermpje met check input signal. zover klopt het nog. Sluit ik hem echter aan op een computer (meerdere geprobeerd) dan schiet hij van die modus af,(hoor je em schakelen) en dan start de computer op maar is er geen beeld. De computer piept ook niet ofzo. Wat kan dit zijn? Ik ben al aan het doormeten geweest met de kabel, contactjes schoongemaakt zowel in de monitor als de stekker. geen resultaat.
FF Katja Schuurmans bellen, misschien weet zij iets.

Verwijderd

Topicstarter
ja soory hoor, maar dat is niet eens een leuke opmerking. sjonge jonge, verveel je je ofzo, neem een hobby! |:(

• Solosmots
Man das een rotklus, al die electronics omwisselen. En dat voor een Laser..
Ik zou er niet aan beginnen. Als je er wel aanbegint, moet je alle electronica omwisselen, omdat je niet weet wat precies stuk is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu beide monitoren thuis. De andere monitor heeft een ingebrand scherm en er vershcijnt helemaal niets op het scherm. Dus ook niet, check input signal als de kabel eraf ligt. Moet ik alleen die liggende printplaat (alleen, naja, teringwerk) omruilen of ook wat er achter op de hals van de buis zit?

Verwijderd

Topicstarter
Valt mee hoor. tis al gebeurt, zonder resultaat jammer genoeg. Ik flikker die dingen wel in de container.
Het zijn trouwesn samsung buizen. Leek me wel een strak schermpje. Nu heb ik een 15" Hyundai, vandaar.
Pagina: 1