[BC3] FSAA in Win2K

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij vertellen wat FSAA inhoudt, en hoe ik dit instel in win2k.
B&W gaf aan dat FSAA uitstond, ook nadat ikhet had ingeschakeld. Toen ik daarna B&W opstartte kreeg ik een BSOD......
:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tuurlijk bedoel ik de via, sorry, het is errug laat geworden, gisteren...
Ik zal es zoeken op deze site...

TNX.

Heb je toevallig ook een antwoord op mijn FSAA vraag?!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Volgens mij is dit toch niet zoŽn moeilijke vraag? :?
Anyway, ik heb inmiddels begrepen dat ik de Ati 4in1 drivers moet installeren, maar ik kan die drivers nergens vinden.
Weten jullie waar ik ze kan vinden?

Tnx

Verwijderd

Hej,

ik ken de Ati 4-1 drivers niet bedoel je niet de Via 4-1 drivers en welke Grafischekaart heb je?? en de drivers zijn hier wel ergens op tweakers te vinden ik haal ze hier ook altijd vandaan.

dus suc6