Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
1. Een hele slechte monitor
2. Een hele slechte videokaart
3. Verkeerde bedrading
Maar leen voor de zekerheid eens een videokaart van iemand anders en probeer het daar een tijdje mee.
Over de stekkerdoos... Heb alleen maar goede recenties en verhalen gehoord over die Trust stekkerdoos dus lijkt me niet dat het daar aan kan liggen... Gebruik je dezelfde powercable voor beide monitoren? Zo ja probeer eens een andere. Ikzelf heb altijd ruzie met powercables en ga binnenkort ook gewoon mijn kabel aan de printplaat zelf solderen... Ellendig
If the world didn't suck we'd all fall off.
Uhh, ik hoop dat je weet wat je doet, want er gaat nogal wat vermogen door zijn monitor. Paar honderd Watt en dat wordt getransformeerd naar hoge voltages.Op dinsdag 24 april 2001 16:35 schreef Da_Imp het volgende:
Ikzelf heb altijd ruzie met powercables en ga binnenkort ook gewoon mijn kabel aan de printplaat zelf solderen... Ellendig
Ik heb voor de vervangende monitor de nieuwe bijbehorende powercable gebruikt, dus ik denk niet dat dat het is.Op dinsdag 24 april 2001 16:35 schreef Da_Imp het volgende:
Gebruik je dezelfde powercable voor beide monitoren?
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Hey, m''n ouders hebben hetzelfde probleem. De eerste LG ging gewoon kapot en de vervanger (LG 795FT) doet ook "tik" met zwart scherm. Precies wat jij beschrijft. Het gaat om een PIII 800, Asus CUV4X-E met een Hercules GF2MX. Iemand enig idee?Op dinsdag 24 april 2001 16:25 schreef General_Failure het volgende:
Onlangs is een monitor bij mij gesneuveld. In de tijd tot een nieuwe gekomen is, heb ik een andere monitor op de computer gezet. Inmiddels is er een vervanger van hetzelfde type aangekomen (CTX PR711T).
Nee, op 800x600@85Hz (m''n ouders kunnen het anders niet zo goed zienOp dinsdag 24 april 2001 17:24 schreef Tupolev het volgende:
Staat je resolutie soms hoger dan je monitor aankan?
Verwijderd
Volgens mij als je hem op stereoscopic zet, dan verdubbelt hij de freq. Een maat van me had dat ding op 60Hz draaien en met stereoscopic dus op 120Hz. Tot 2x toe moest hij een nieuwe mon kopen. En maar vloeken dat ie zulk kutspul kreeg. Maar ja, het was dus zijn eigen fout.
Ik heb inderdaad een deluxe-versie maar dan van de v6800. De nieuwste monitor heeft echter alleen nog maar onder detonator-drivers gedraaid, dus het lijkt me sterk dat ik per ongeluk stereoscopic aan heb staan. Mijn monitor geeft trouwens zelf aan dat hij op 1280*1024 met 85 Hz draait, en dat hoort hij aan te kunnen.Op woensdag 25 april 2001 08:17 schreef olav het volgende:
V7700 de luxe?
Volgens mij als je hem op stereoscopic zet, dan verdubbelt hij de freq. Een maat van me had dat ding op 60Hz draaien en met stereoscopic dus op 120Hz. Tot 2x toe moest hij een nieuwe mon kopen. En maar vloeken dat ie zulk kutspul kreeg. Maar ja, het was dus zijn eigen fout.
Gr kokkel
Mijn 19" Compaq monitor durf ik er al niet meer aan te hangen..
Pa van een maat van mij heeft zijn 19" Trust al gesloopt met een Hercules GF2MX..
Raar spul...
Ik heb het op een Viper V330, een GeForce256 en een GeForce 2 MX allemaal gehad.
Ik heb trouwens ook zo''n Trust stekkerdoossie...............
Maar bij mij wordt het (ook niet na 2 jaar)gelukkig niet erger. Ik heb het alleen als ik uren lang achter de computer zit. Ik heb het op 1024x768@85Hz en 1024x768@100Hz geprobeerd maar er is geen verschil.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zou het kunnen dat de 250W voeding het nu niet meer aankan en dan via de videokaart de monitor aantast?
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
hehe, ik heb een Trust pro visual 17" die doet ook dat "klik klik"Op woensdag 25 april 2001 13:47 schreef kokkel het volgende:
Wat doet hij nou dan slaat de spanning uit en weer aan of doet hij net zo als die belinda monitoren als je een spel in gaat zegt hij klik klik klik (Irritant)