[BC3] Win2k detonators >> welke is het snelst??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
maak maar zin

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik weet dat dit al veel vaker gevraagd is alleen er komen natuurlijk elke keer nieuwe drivers uit! Nu is mijn vraag of het gamen onder win2k een beetje lekker loopt en welke nvidia drivers het beste zijn....

Ik heb nl geen zin om 3DMark 2001 10x af te spelen dat is niet goed voor de }:O!! :P

/edit

Ik heb hier ook wel WinXP liggen, maar dat is een beta dus lijkt me ook niet helemaal geschikt voor spellen en apps....

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 16:45 schreef maxi het volgende:
maak maar zin
Ga nou gauw!! >:):P

Ik wil alleen ff weten wie hier met win2k speelt en welke detonators...

Verwijderd

Bij mij loopt het gamen perfect! :9 geen problemen, Unreal Tournament, Quake3, Red Alert2, Undying en ga maar door. :P

Ik gebruik nu nog steeds 7.58 en die bevallen me nog goed. Binnenkort maar ff naar 10.x of 11.x kijken ...

Hoop dat je erwat aan hebt. Trouwens hier zijn al meerdere topics over geweest dus gebruik ff de search graag :(

Verwijderd

Ik ben alleen benieuwd naar het verschil tussen 10.x, 11.x en 12.x en daar zijn nog geen echte topics over geweest dus......

Verwijderd

10.40''ers waren t snelste bijmijn gforce2mx

Verwijderd

Heb je ze allemaal geprobeerd in win2k? Zoja dan ben ik je zeer dankbaar! :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 24 april 2001 20:16 schreef eXistence het volgende:
Heb je ze allemaal geprobeerd in win2k? Zoja dan ben ik je zeer dankbaar! :)
Heeft meer zin om het zelf te proberen... VERSCHILT PER SYSTEEM.... ook die opmerking is nogal eens langsgekomen bij de topics over verschillende detonator-vraagjes....

Verwijderd

Zijn systeem is vrijwel gelijk aan het mijne dus zal niet veel uitwijken denk ik...

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 24 april 2001 20:26 schreef eXistence het volgende:
Zijn systeem is vrijwel gelijk aan het mijne dus zal niet veel uitwijken denk ik...
Ook dat is GEEN garantie. Al heb je voor 100% hetzelfde systeem. Je hoeft maar 1 driver anders te hebben en je kan totaal andere resultaten hebben.

Verwijderd

Ok ik geef het op! :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 24 april 2001 20:54 schreef eXistence het volgende:
Ok ik geef het op! :)
ik HEB hem nog een paar keer omhoog gekicked ;)

Verwijderd

En als je een tv-out hebt moet je op 7.17 of lager draaien. op 10-12 doet ie het niet bij mij...(tvout)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Kijk die werkt bij mij duswel met 10.80 :)

Verwijderd

oja? 10.80? hmm, moek die ook es proberen. tot nog toe wilde het alleen met de 7.17 en de 6.XX serie....ik heb ze niet allemaal geprobeerd trouwens. Veel teveel werk
Pagina: 1