Op dinsdag 24 april 2001 12:12 schreef MisterY het volgende:
ik kan kiezen uit:
Iiyama A705MT 17 inch
of de
Iiyama S900MT1 19 inch
Wat je MOET nemen weet ik ook niet... maar houd het commentaar van quadraplex zeker in gedachten....
Hoewel ik over punt 3 niet zo al te zeker ben; maar daar maak ik me geen zorgen over; prijzen van computerapparatuur dalen toch idioot.... dat verschil tussen die 2 monitoren zal denk ik vergelijkbaar zijn.
Ik heb zelf de S900MT1. Ik zelf hecht geen waarde aan zo''n vlakke beeldbuis; sterker nog... de platte schermpjes waar ik achter heb gezeten vond ik niet prettig kijken. Misschien heb ik achter slechte schermpjes gezeten

Maar ik hecht meer waarde aan een GROTER scherm...
Die S900MT1 vind ik rustig genoeg met z''n 75 Hz op 1600x1200 (daar draai ik continue op)
Succes met je keuze
Owja... wat me is opgevallen hier op tweakers is de vraag "Hoe krijg ik die krasjes van m''n beeldscherm af?". Het betreft meerdere topics die allemaal gaan over de VLAKKE beeldbuizen... (search, dan krassen intikken en Videoplanken en Beeldkanonnen selecteren) en met die krassen worden niet die 2 horizontale lijnen bedoeld, maar echte krassen. Ik heb begrepen dat dat komt door een zachte coating op de buis..... die coating moet nogal krasgevoelig zijn

Heeft m''n S900MT1 volgens mij geen last van
Even een paar van die topics:
[topic=86216]
[topic=160819]
[topic=122857]