Welke GeForce 3 videokaart is tot nu toe als beste getest? Want ik zit er namelijk over te denken om een GF3 te kopen. Iemand een idee?
Ik verwacht dat ze (net als geforce 1,2,MX , tnt2) allemaal evengoed presteren.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Ja meeste zijn gewoon op het reference design gebaseerd. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen (Elsa denk ik) tenzij je extra video ins/outs nodig hebt, dan zou ik voor de Asus Deluxe gaan.
Bij de 2 ultra''s was de elsa echter de beste(beste beeldkwaliteit).
Zijn er of komen er ook nog GF3''s met dualhead voor 2 monitoren, want ik wil graag mijn 2e monitoren ook nog gebruiken.
voor een tweede monitor kun je t best een 2de kaart gebruiken. een oud tntje of zo.
werkt echt beter, zeker als je op een monitor je gpu zwaar aan t belasten bent, wil je niet dat ie ook nog eens je desktop op de 2de gaat staan blitte.
en op 2 moni''s tegelijk 3d doe je toch niet
werkt echt beter, zeker als je op een monitor je gpu zwaar aan t belasten bent, wil je niet dat ie ook nog eens je desktop op de 2de gaat staan blitte.
en op 2 moni''s tegelijk 3d doe je toch niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1