Goedendag geachte mede-GoT-forummers,
Helaas heb ik een probleempje met mijn Radeon. Op zich een redelijke kaart, maar de beeldkwaliteit is heel slecht wanneer ik online UT speel. Ik zie dan als ik bv. dicht bij een muur ga staan, een muur die bestaat uit allemaal strepen welke snel bewegen. Ik heb dit probleem niet wanneer ik NIET online speel. Dan is de beeldkwaliteit goed te noemen. Ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken of met welke drivers ik moet gaan experimenteren.
Even wat aanvullende details:
win98SE zonder ACPI beheer
Radeon 7099 driver set
Geen conflicten
IRQ11, samen met IRQ holder for pci steering
Testen, te vinden onder Apparaatbeheer, eigenschappen Radeon, diagnostische test:
Memory fill test; geslaagd
Memory Aperture test; mislukt
Lineair Aperture test; geslaagd
Generic display test; geslaagd
Palette read/write test; geslaagd
Ben ik dingen vergeten te vermelden? Hoop het niet, mochten er nog details nodig zijn, zeg het dan even, ik wil dit probleem heel graag oplossen.
Bedankt voor het lezen van deze topic, hopend op goede reacties...
Fault
Helaas heb ik een probleempje met mijn Radeon. Op zich een redelijke kaart, maar de beeldkwaliteit is heel slecht wanneer ik online UT speel. Ik zie dan als ik bv. dicht bij een muur ga staan, een muur die bestaat uit allemaal strepen welke snel bewegen. Ik heb dit probleem niet wanneer ik NIET online speel. Dan is de beeldkwaliteit goed te noemen. Ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken of met welke drivers ik moet gaan experimenteren.
Even wat aanvullende details:
win98SE zonder ACPI beheer
Radeon 7099 driver set
Geen conflicten
IRQ11, samen met IRQ holder for pci steering
Testen, te vinden onder Apparaatbeheer, eigenschappen Radeon, diagnostische test:
Memory fill test; geslaagd
Memory Aperture test; mislukt
Lineair Aperture test; geslaagd
Generic display test; geslaagd
Palette read/write test; geslaagd
Ben ik dingen vergeten te vermelden? Hoop het niet, mochten er nog details nodig zijn, zeg het dan even, ik wil dit probleem heel graag oplossen.
Bedankt voor het lezen van deze topic, hopend op goede reacties...
Fault