De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Had na verse windoos steeds vastgelopers.
Bij conflicten stonden 6 apparaten met irq 11. Dus als standaard pc ingesteld en windoos de apparaten opnieuw laten zoeken.
Zo van die vastlopers ben ik nu af. Nog maar 3 apparaten met irq 10 in conflicten.Maar nu werken de spellen niet meer
Verder werkt i-net en alle andere progjes perfect.
Iemand tips???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar nu doen mijn spellen het niet meer
Computer gaat netjes terug naar desktop en geeft daar de foutmelding en ik kan weer verder (behalve spellen dus, zelfs bridgebuilder doet het niet
dan kun je die testjes uitvoeren , kijk eens of dat wel werkt.....
vreemd dat het dan niet werkt!
je hebt geen conflicten in je apparaatbeheer?
in welke modus staan je kleuren? zet die eens naar 16-bit
Verwijderd
is allebei opengl, probeer s een dxgame
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
als dat dan wel werkt moet je naar www.glsetup.com gaan en dan komt alles goed
hm b&w is wel directx dus dat opengl verhaal gaat niet op, toch vreemd dat 3dmark het wel doet