[BC3] Problemen met win 2000??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
DirectX 8 en SP1 al geinstalleerd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Problemen met win 2000

Had na verse windoos steeds vastgelopers.
Bij conflicten stonden 6 apparaten met irq 11. Dus als standaard pc ingesteld en windoos de apparaten opnieuw laten zoeken.
Zo van die vastlopers ben ik nu af. Nog maar 3 apparaten met irq 10 in conflicten.Maar nu werken de spellen niet meer :?,na halve minuut zwart beeld een melding dat de exe een fout heeft veroorzaakt. Nieuwe detonators geprobeerd, nieuwe 4in1 erop, spellen opnieuw geinstalleerd.

Verder werkt i-net en alle andere progjes perfect.

Iemand tips???

Verwijderd

Net dx8 opnieuw erop gezet.

Service pack had ik wel al eens gedaan met mijn verse windoos niet nadat ik de puter de apparaten opnieuw heb laten zoeken

• BC3 Victim
en nu loopt ie nog steeds vast?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Neeh vastlopers zijn voorbij :D
Maar nu doen mijn spellen het niet meer :(

Computer gaat netjes terug naar desktop en geeft daar de foutmelding en ik kan weer verder (behalve spellen dus, zelfs bridgebuilder doet het niet :( )

• BC3 Victim
ga naar uitvoeren en voer daar eens DXdiag in!
dan kun je die testjes uitvoeren , kijk eens of dat wel werkt.....

Verwijderd

alle tests gelukt en geen problemen (volgens progje) :?

• BC3 Victim
dus dan werkt DirectX wel!
vreemd dat het dan niet werkt!
je hebt geen conflicten in je apparaatbeheer?
in welke modus staan je kleuren? zet die eens naar 16-bit

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 15:57
ik heb een dual boot systeem omdat spellen toch niet perfect onder 2000 lopen, niet omdat de comp vastloopt, maar gewoon. Ten tweede waren er nog geen drivers voor mijn sidewinder joystick, gamepad en mijn stuurtje.. Allemaal microsoft :-)

• BC3 Victim
oh ja ik had eerst ook een dual boot maar omdat de meeste spellen die ik speel ook onder Win2k werken heb ik Win98Se eraf gepleurd! ik nog geen een prob gehad!

Verwijderd

sjeiko, met welke games heb je geprobeerd? jou kennende Q3A en bridgebuilder
is allebei opengl, probeer s een dxgame

Verwijderd

je doet echt je best makker maar ook dit helpt niet :'(

Verwijderd

de games???
b&W, serious sam en mijn quake ceedee is kapot weet je nog ;)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Misschien even in je bios aangeven dat je een plug en play OS hebt?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Moet toch juist uit staan???

Verwijderd

juist aan. ;)

Verwijderd

sjeiko, sam is ook opengl black&white weet ik zo gauw niet, maar omdat 3dmark wel werkt moet je toch echt s een spel proberen waarvan je zeker weet dat t directx is
als dat dan wel werkt moet je naar www.glsetup.com gaan en dan komt alles goed

hm b&w is wel directx dus dat opengl verhaal gaat niet op, toch vreemd dat 3dmark het wel doet
Pagina: 1