[BC3] Wat voor video-kaart moet ik nemen???

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een goede video-kaart nodig........ Maar er zijn er zo veel en ik weet niet welke nou gewoon goed is.......

Ik vind zelf de Hercules wel aantrekkelijk maar ja..........

Ik zag laatst ook weer een chaintec 64 MB DDR Desperado liggen........ dus begon ik te twijfelen.........

Maar er zijn nog zoveel andere goede kaarten!

Kunnen jullie me helpen?????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Wat wil je van je videokaart. Wat ga je ermee doen?

Verwijderd

Ati Radeon 64mb ViVo

Verwijderd

de beste prijs/kwaliteit-verhouding heeft nu denk ik de geforce2 MX.....die heb je al voor +/- 250 piek...

Verwijderd

Ik zit ook met dit probleem. Maar voor de verandering zal ik dan ook eens zeggen wat ik er mee wil doen.
Voornamelijk 2D werken, Photoshop, AutoCAD en office ed. Maar in de toekomst misschien ook wat Games en 3D studio. Dus ik had eigenlijk al de keuze gemaakt voor een Matrox. Maar vandaag hoorde ik weer dan de ASUS 7100 Geforce 2 MX helemaal nog niet zo slecht presteert in 2D. Wat zou ik moeten doen?

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ati radeon 64mb ddr vivo retail

Verwijderd

Een cga-kaart

• BC3 Victim
Ik wil kunnen counter striken....... en gewoon een snelle video-kaart over het algemeen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ati is veel beter dan een geforce mx in beeld kwalietijd

heb zelf een ati radeon
en een maat van me een geforce mx van hercules heb ze allbij getest op hoge resulutie op mijn 19" monitor

WAT BEN IK BLIJ DAT IK EEN ATI HEB ZEG

• BC3 Victim
Ik wil kunnen counter striken....... quaken alles als het maar lang mee draait met de volgende spellen die uit gaan komen gewoon een snelle video-kaart over het algemeen.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Geforce 3 kan er nog wel een tijdje mee door, en is behoorlijk snel.

Voor iedereeen die de G3 geen goed idee vind.
Ati radeon 64 MB DDR Retail (iv. met tv out)

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Een kaart die de alleen de kleuren magenta en cyan aan kan, dat is zeer belangerijk.

UTFS

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 09:28

spok9

Groen...

Op maandag 23 april 2001 17:51 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ati Radeon 64mb ViVo
Vind ik ook

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Geplaatst door Fl3xx - maandag 23 april 2001 21:42

--------------------------------------------------------------------------------
Een cga-kaart
Doe niet zou duur man, doe maar gewoon een hercules kaart, beste prijs/kwaliteit verhouding, en genoeg kleuren

>:)
Pagina: 1