De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Voornamelijk 2D werken, Photoshop, AutoCAD en office ed. Maar in de toekomst misschien ook wat Games en 3D studio. Dus ik had eigenlijk al de keuze gemaakt voor een Matrox. Maar vandaag hoorde ik weer dan de ASUS 7100 Geforce 2 MX helemaal nog niet zo slecht presteert in 2D. Wat zou ik moeten doen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb zelf een ati radeon
en een maat van me een geforce mx van hercules heb ze allbij getest op hoge resulutie op mijn 19" monitor
WAT BEN IK BLIJ DAT IK EEN ATI HEB ZEG
Voor iedereeen die de G3 geen goed idee vind.
Ati radeon 64 MB DDR Retail (iv. met tv out)
Geen inspiratie
UTFS
Vind ik ookOp maandag 23 april 2001 17:51 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ati Radeon 64mb ViVo
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Doe niet zou duur man, doe maar gewoon een hercules kaart, beste prijs/kwaliteit verhouding, en genoeg kleurenGeplaatst door Fl3xx - maandag 23 april 2001 21:42
--------------------------------------------------------------------------------
Een cga-kaart