[BC3] Welke is nu beter? TV-kaart.....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit te twijfelen tussen de
WinTV radio
Miro PCTV Pro
Welke vinden jullie nou beter?
(ps. Kwist niet zeker of deze topic hier hoorde, zo niet mijn Excusses)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Ik denk dat er hier niet veel mensen zijn die beide hebben. Maar ik zou de WinTV nemen, ik heb er iig geen problemen mee, alleen hij werkt niet onder Windows 2000 :(.

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 17:13 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk dat er hier niet veel mensen zijn die beide hebben. Maar ik zou de WinTV nemen, ik heb er iig geen problemen mee, alleen hij werkt niet onder Windows 2000 :(.
Ik wil mn kaart dus voornamelijk gebruiken om tv te kijken (DUHHH:))
Is het ''''beeldkwaliteit'''' van de WinTV erg goed?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

mijn pctv pro werkt ook nie onder win2k :( kwaliteit is perfect :)

Verwijderd

ik heb nix te klagen over mijn Lifeview Flyvideo98...

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

ach het maakt eigenlijk niet uit welke je neemt,
Ik zou die nemen waarvan de bijgeleverde software het minst brak is

I'm partial to your abracadabra

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op maandag 23 april 2001 17:48 schreef achappey het volgende:
mijn pctv pro werkt ook nie onder win2k :( kwaliteit is perfect :)
Werkt bij mij perfect onder Win2k. Gewoon driver versie 4 gebruiken...
Ik ben erg tevreden met m''n PCTV Pro. Perfect beeld, goed geluid, stereo FM en TV, remote control.... Dus nergens over te klagen...;)

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
PCTV werkt ook onder WinXP, jammer alleen vind ik dat de fm radio het bij mij niet helemaal 100% lekker doet.
kwaliteit is goed(vind ik dan)
er staat ook een revieuw van de verschillen, door t.net geschreve, zoek zelf ff zou ik zegge

• WoyBoy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 09:07
Bij mij ook geen problemen onder Win2K. Behalve dat het zappen net iets trager gebeurt dan onder WinME.
Verder zit er teletekstsoftware bij die meerdere pagina''s tegelijk van meerdere zenders kan openen (je zult het maar nodig hebben ;)). Capturemogelijkheden zijn ook prima in orde en uiteraard is de kaart ook stereo. Beeldkwaliteit is vergelijkbaar met die van een TV (op de horizontale strepen na bij horizontale bewegingen, maar dat zal de Miro ook hebben! ligt immers aan tv-beeld op pc monitor). Er zit bij mij een beetje ruis in die je pas ziet als je goed kijkt (ruis door kabels achter compu wellicht?).
Het IR-oogje is vrij klein, zo''n 10x20 mm en steekt met een snoer achter in de TV-kaart. AB is standaard crap.

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 18:08 schreef Otacon het volgende:
PCTV werkt ook onder WinXP, jammer alleen vind ik dat de fm radio het bij mij niet helemaal 100% lekker doet.
kwaliteit is goed(vind ik dan)
er staat ook een revieuw van de verschillen, door t.net geschreve, zoek zelf ff zou ik zegge
Ja de review heb ik gelezen, maar ik was benieuwd naar de mening van meerdere personen.
Omdat er niet veel verschil in zit

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
As a finishing tough, God created the Dutch
Volgens mij bedoel je toch echt touch, staat anders zo lullig... :D

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 18:03 schreef Martijn het volgende:

[..]

Werkt bij mij perfect onder Win2k. Gewoon driver versie 4 gebruiken...
Ik ben erg tevreden met m''n PCTV Pro. Perfect beeld, goed geluid, stereo FM en TV, remote control.... Dus nergens over te klagen...;)
Bedoel je dan die ene die je zo kan installen??
Dus zonder al die upgrade sh*t erbij??
''t Is mij nog niet gelukt om ''m stabiel te krijgen, maar als jij nu ff zegt dat het meteen met die 1e versie gaat ben ik al een stukkie verder ;)
Maar het zal wel aan me videokaart liggen :( S3 ViRGE GX2 (8>
Maar ergens komende week komt d''r denk ik wel ff een Matrox G450 in, en dan de 2e aansluiting (dual-head) naar me TV.

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 18:34 schreef TimMer het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je toch echt touch, staat anders zo lullig... :D
*D Foutje,...bedankt ;)

Pagina: 1