[BC3] V7100 max???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is de door jullie maximaal behaalde frequentie waardes van de ASUS V7100, met of zonder TV uitgang.

Mijne is 216/195 (core/mem)
daarna krijg ik witte vlekken. :'(

Thnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

core/mem = 200/210. Ik heb nog niet verder geprobeerd. Btw, ik heb BlueOrb op chipset en heatsinks op mem. Ik denk trouwens dat heatsinks op je mem weinig zal uitmaken.

• jantje_20
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 23:00
210/210 zonder extra koeling :)
ik ga binnenkort ook blue orbje erop plakken...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb wel geprobeerd er heatsinks op te zetten, maar ik had nog geen goede bevestigingsmethode gevonden. dus ik heb de chips nu weer kaal.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb en een fan en heatsinks, maar heeft totaal maar 10 Mhz verschil gegeven. Ik zit nu een beetje te testen wat -echt- stabiel draait...

• jantje_20
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 23:00
hoe krijg ik heatsinks op die geheugenchippies geplakt???
gewoon temperatuurgeleidende lijm erop of is dat niet zo slim???

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 16:31 schreef jantje_20 het volgende:
hoe krijg ik heatsinks op die geheugenchippies geplakt???
gewoon temperatuurgeleidende lijm erop of is dat niet zo slim???
EH.. Temperatuur ken je niet geleiden, warmte wel ;). Gebruik warmtegeleidende lijm of koelpasta in het midden en secondelijm (een klein druppeltje !) op de hoekjes.
Pagina: 1