Toon posts:

[BC3] Matrox G450e TV of ATI-All-in-Wonder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al de Matrox G450e tv? en weet iemand wat het duidelijke verschil is tussen deze en de Ati All In Wonder kaart?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
mijn pa heeft de g400 marvel...

dit is een zeer mooi kaartje, en als je de tuner gebruikt, zie je zelfs op 1200x1600 nog geen strepen !
(dit heb je bij een miro ofzo al bij 1024x768)

volgensmij is de matrox wel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Niemand verder die raad kan geven?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.zo te zien verschillen ze niet echt van elkaar. of is er toch een verschil?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Volgens mij presteert de ATI een heel stuk beter in 3D-spellen.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
ik doe op dit moment geen spelletjes.wil niet zeggen dat ik niet eens een keer dit ga uitproberen natuurlijk:) tv zien,camera/straks videocamera erop aan te sluiten,bewakingscamera op 2e monitor of tv''tje wil ik, etc.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 18:09 schreef ellen het volgende:
ik doe op dit moment geen spelletjes.wil niet zeggen dat ik niet eens een keer dit ga uitproberen natuurlijk:) tv zien,camera/straks videocamera erop aan te sluiten,bewakingscamera op 2e monitor of tv''tje wil ik, etc.
Ik heb sinds vorige week een eTV. Bevalt prima. Opnemen in volledig PAL + stero gaat perfect op een TB1333, 256 MB :(, en een Maxtor HD. Af een toe een frame-pje wat ie laat vallen, maar praktisch niets.

Wordt erg compleet geleverd, kabels voor video-in en uit (s-vhs en tulp) PC-VCR software werkt simpel en is zeer gebruiksvriendelijke. Verder wordt bij de retail Ulead software meegeleverd.

Van t weekend wat mee geexprimenteerd, werkt allemaal erg goed.

Met de ATI heb ik geen ervaring, maar de eTV kun je gerust aanschaffen

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Dizzytal! eventjes iets anders.niet tevreden van je 256 mb bij je Thunderbird?.ik zie een boos icoontje.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ze allebei...gehad. Die G450 sucks major ivm ATI en dan heb ik nog een ATI rage aiw 32Mb PCI. Die Matrox is nog wel 32Mb DDR AGP! Tijdens het spelen van Giants klapte rood er gewoon uit. Die ATI doet het perfect, spelletjes, films kijken, films maken en tv kijken. Kopen ;)?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Jamez_Joint. En de Ati All In Wonder is nog goedkoper ook dan de Matrox eTV!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 18:25 schreef ellen het volgende:
Thanks Dizzytal! eventjes iets anders.niet tevreden van je 256 mb bij je Thunderbird?.ik zie een boos icoontje.
Wel tevreden over de TB, maar niet zo zeer over de 256, wilde eigenlijk 512, maar dan kwam ik over het maximale bedrag wt ik uit mocht geven (pc-prive) dus dat moet nu nog een keer bijgekocht worden.

Ik zou zeggen probeer eens beide kaarten opproef te krijgen bij een lokale pc-boer oid.. kun je zelf kijken. In veel reviews komt de eTV toch als hele goede kaart naarvoren...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Pagina: 1