Toon posts:

[BC3] Hercules Prophet II MX hoger dan 210/210 klokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 12.00 driver en met coolbit.reg kan ik hem niet verder klokken dan 210/210. Nou wil ik vooral de mem nog verder proberen, want er is nog geen vuiltje aan de lucht ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welk programma gebruik je, Ik zelf kan mijn MX doorklokken naar 240 core en 260 mem of zoiets, met 3DTurbo van MSI

www.msi.com.tw

Maar mijn kaart kan ik zoiezo niet boven de 195MHz mem klokken, dan krijg ik heel veel witte vlekken. (KUT maar ok).

Als jij voor mij een tip hebt hoe ik eventueel coolribs op mijn mem kan bevestigen (of dat moet geen nut hebben) dan ben ik ook weer blij.

;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jantje_20
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 23:00
met coolbit kun je alleen overklokken tot maximum waarden aangegeven in de bios van je videokaart.
Met proggies als nvmax (werkt bij mij niet trouwens) of powerstrip kun je verder komen.
210/210 zal trouwens zo''n beetje het maximum zijn zonder verder koeling, wil je verder moet je de standaard koeling van je GPU afslopen en er een orbje opzetten (schijnt te kunnen) en op je geheugen koelvinnetjes (zal niet zo veel helpen)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 16:05 schreef jantje_20 het volgende:
met coolbit kun je alleen overklokken tot maximum waarden aangegeven in de bios van je videokaart.
Met proggies als nvmax (werkt bij mij niet trouwens) of powerstrip kun je verder komen.
210/210 zal trouwens zo''n beetje het maximum zijn zonder verder koeling, wil je verder moet je de standaard koeling van je GPU afslopen en er een orbje opzetten (schijnt te kunnen) en op je geheugen koelvinnetjes (zal niet zo veel helpen)
Uh.. iemand linkje naar andere proggies waarmee ik dan dat ff kan proberen, want écht. Ik zit nu op 200/210 en ik heb nog nooit een wit vlekje gezien >:)

Verwijderd

Er zijn registry-hacks beschikbaar waarmee je via de Coolbits nog verder kunt klokken. Ik weet niet waar, maar kijk effe op www.geforcefaq.com. Verder kun je natuurlijk Nvmax www.nvmax.com gebruiken.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53
gebruik Geforce Tweak Util 3.0.+ ofzo, ff bij guru3d of tweakfiles.com zoeken. Hiermee ken je gewoon de waarden inTYPEN. Coolbits ging bij mijn ddr mx ook niet hoger dan 360 mem (standaart 286) maar met dat proggie draaid het nu 390. core 220 (met blue orb, scheelt ech veel!)
Overigens als je die waarde 1 keer insteld pakt coolbits WEL als maximale waarden die je ingetikt hebt.
Pagina: 1