Toon posts:

[BC3] tv-out ->z/w & beeldgrote klopt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met composite werkte het ook niet...ik ga wel ff een echte goede scart stekker scoren...

Verwijderd

Topicstarter
dit is alweer m''n 3e topic hierover en ik heb hem nog steeds niet goed aan de praat... dus nog maar een keer...

Ik heb dus op m''n cardexpert geforce2MX (32mb 5.5ns) een profigold s-vhs kabel geplugged naar een scart connector op m''n tv...maar nu geeft ie alleen z/w beeld en is m''n desktop veel te groot voor m''n 70cm philips tv? resolutie veranderen helpt niet en de tv-tool voor die chrontelchip werkt ook niet...uitgang staat niet op ntsc...hlp? of moet ik echt met m''n kop tegen de muur rammen tot ik hem wel in kleur zie... |:(

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Probeer een composite kabeltje...

Waarschijnlijk is je s-vhs kabel te lang, waardoor het chromatische(kleuren) signaal verloren gaat! Had ik ook last van.

Wat betreft dat te groot zijn van het beeld... Ik heb geen flauw idee!

(misschien is dat met composite ook wel opgelost)

twitter.com/curly_sanders

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het kan ook zijn dat je KTV geen SVHS ondersteunt en je dus een goede scartconvertor moet kopen. hier werkte het in een keer... maar ik draai hier met een composite kabel, en ik moet zeggen dat ik niet veel kwaliteitsverschil zie tussen SVHS en compostite.

Hier staat tekst

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53
Ondersteunt je tv wel s-vhs, Ik heb zelf een Philips en die heeft een apart kanaal voor s-vhs dus wel met scart aangesloten, maar dan s-vhs ingang geselecteerd. Anders krijg je dus alleen zwart-wit beeld. Die te grote desktop weet ik niet precies, maar ik geloof dat je een aantal standen kunt selecteren bij tvtool of tv2000 (?) voor de overscan.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Als je beeld krijgt, zwart/wit en in een verkeerde verhouding dan denk ik toch dat er wat in je instellingen verkeerd gaat, welke drivers heb je? probeer de 1200 versie eens of haal die vast op bij http://zoiah.m3dzone.com/, en mail me op westbet@email.com dan probeer ik je met screen dumps door het tv-uit bos te loodsen
gr,j
ps wordt wel na 10 uur vanavond denk ik

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een goede s-composite kabel gehaald en nu doet ie het wel in kleur...nog ff tvtool eroverheen...en dan hopelijk finito... alvast bedankt voor de reacties...
Pagina: 1