De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Haha, en toen was het stil. Zeker niemand met verstand van stereoscopic oftewel die 3d-brilletjes? Ben ik echt de enige met zo''n ding? Is anders vet gaaf om mensen met zo''n brilletje voor hun kop te knallen in Counter-Strike. En die gebouwen in bv Earth2150 lijken zo echt dat je denkt dat je ze kan aanraken. Maar jah, met die langzame 5.nogwat die Elsa gebruikt is het idd niet snel genoeg, die 7.17 dus wel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zijn er ook losse kaarten waarmee je 3D kunt krijgen, keb zelf een ati radeon, en ik wil ook Stereoscopic, en geen zin om een geforce te kopen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heb je al eens naar de datum van dit topic gekeken? En om toch even een reactie te geven, naar mijn weten zijn er geen losse adapters te koop waar je zon 3d bril op ken aansluiten.Astennu schreef op 17 February 2003 @ 18:29:
Zijn er ook losse kaarten waarmee je 3D kunt krijgen, keb zelf een ati radeon, en ik wil ook Stereoscopic, en geen zin om een geforce te kopen
Dit topic is gesloten.
![]()