Heb hier een P3600 128mb V6600 pure en draai win98 is het de moeite waard om een V7100 in te doen?? Zal ik er veel van merken als er een v7100 in komt??
Je kan denk ik beter die 6600 houden. Heb ik zelf ook gehad, niks mis mee. Die 7100 is helemaal zoveel beter niet, pas als je hoge resoluties gebruikt. Als je dan toch hoge resoluties wil hebben kan je beter radeon nemen, die is op lagere res langzamer maar op 1024x768 en hoger is ie weer sneller dan Geforce 2 GTS.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gf2 mx is ''langzaam'' in hogere resoluties vanwege minder ''bandbreedte''. Wil je in hogere res. spelen als 1024 en 32bits dan zou je een GF2 GTS moeten nemen.. Die heb je al beneden de 500,-
Nee joh, die radeon is dan sneller. Kost geloof ik nog ietsjes minder ook en heeft meer leuke grafische opties (om bv. die Nature demo in 3dmark 2k1 te draaien, want die krijg ik hier met mijn 2GTS nie te zien)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
IK speel gewoon 800*600. Kan ik beter de V6600 houden?
Ja
Pagina: 1