De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
anders kon ik die DX8 nature demo van 3dmark2001 zien op m''n ati
alle huidige andere kaarten tot DX7
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Grtz, and good luck
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb laatst een Geforce 2 MX 64Meg gekocht voor 425,- gulden ook van Hercules bij WWW.COMPUZONE.NL. Is een goede kaart, enkel geeft hij een beetje gedonder bij 1920*1440 maar voor de rest draait het als een trein
Verwijderd
Verwijderd
maar er komt een paths voor uit omdat terug te zetten
Klopt niet helemaal .. de ATi Radeon ondersteunt wel veel DirectX 8 features (bijna alle) maar omdat de Radeon ontwikkeld werd toen DirectX8 ook nog in ontwikkeling was mist de Radeon een paar functies en/of bezit de functies wel maar dan in een oudere ''revisie''. Dat is dus het geval bij de Nature demo van 3DMark, deze vereist de 1.1 pixel shader versie en de Radeon heeft de 1.0 versie. Dat wil niet zeggen dat de Radeon een DirectX 7 kaart is zoals hierboven ergens vermeld wordt! Dat er een patch komt voor 3DMark2001 heb ik nog niets van gehoord maar als jij het zegtOp zondag 22 april 2001 23:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
ati ondersteunt wel directx8 maar niet in 3dmark 2001 wegens een vernieuwe versie van directx 8 waardoor de ati het niet kan
maar er komt een paths voor uit omdat terug te zetten
On-topic: De Kyro II is waarschijnlijk een heel goede keus voor z''n prijs. Misschien heb je over het algemeen (gemiddeld genomen toch sneller, meer functies en betere drivers in het begin) idd iets meer aan de ATi 32MB DDR Radeon. Kyro II zal wel iets goedkoper zijn misschien en meer geheugen hebben en lijkt mij leuker om mee te tweaken en klooien
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=147
maar als je dan ff naar de prijzen kijkt:
PowerColor GF2MX TV 32mb FL 230
PowerColor Kyro1 TV 64mb FL 260
ATi Radeon TV 32mb FL 315
Powercolor GF2MX TV 64mb FL 325
Noname GF2GTS TV 32mb FL 335
Hercules KYRO2 64mb FL 360
Er is dus wel beter te krijgen voor minder geld. Misschien dat t beter word als powercolor een kryo2/32mb kaartje bakt, maar ik vind t nu toch echt geen optie.
me v5 5500 loopt nl. sowieso 166@186...
dus ik wou even kijken hoeveel ik de Kyro waarschijnlijk kan oc''en en wat voor snelheidswinst dat zou kunnen geven.
Ik gok op 5.5 ns geheugen...
dan zit je op 181 max geloof ik
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
ik heb de Asus v7700dlx 32mb gehad en liep steeds vast, toen ben ik terug gegaan naar de Voodoo 3 3000 AGP.
op de volgende sites staan mooie benchmarks van de Kyro II 64mb?
http://www.rivastation.com/3dprophet4500-64mb_e.htm
http://www.tecchannel.de/hardware/676/6.html
alleen de vraag nu welke kaart zou ik moeten kiezen
Ati RadOn ??? KyroII of toch wat anders ?