De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb er 1 op mijn werk geweldige monitor hij is alleen een beetje duur ,ik zal morgen is kijken of ik die 2 lijntjes zie ,is mij nog niet opgevallen
Iedere Sony trinitron monitor heeft die 2 lijntjes (1 bij 14" en 15" modellen). Persoonlijk heb ik er geen last van, maar dat verschilt nog wel eens per persoon.
G400 is overigens zeer strak ding, maar relatief duur. De opvolger is overigens al uit, de G420. Heeft nu ook een USB hubje.
G400 is overigens zeer strak ding, maar relatief duur. De opvolger is overigens al uit, de G420. Heeft nu ook een USB hubje.
Ik heb de Sony MultiScan 420GS, deze heeft geen USB hub maar hij heeft wel twee Monitor ingangen, 1voor en 1 achter, ook heeft hij idd 2 van die draaglijnen maar daar zie je niets van, hij kost ong. 1100 (denk ik..?)
Ik ben iig zeer tevreden over mijn mon.
Wat ik je wel kan adviseeren is, ga eens naar een (beetje grote) Lan, dan kun je verschillende mon. in actie zien.., misschien dat dat je kan helpen in je beslissing
Ik ben iig zeer tevreden over mijn mon.
Wat ik je wel kan adviseeren is, ga eens naar een (beetje grote) Lan, dan kun je verschillende mon. in actie zien.., misschien dat dat je kan helpen in je beslissing
Ik heb de G400 en ben er tevreden mee, vooral het contrast is erg goed.
Niet op voorraad.
Sony Roelt kont 
Ik heb een Sony G200 (17" is eigenlijk best klein
) en tis gewoon een perfect beeldscherm
edit -> Ow ja, die lijntjes vind ik echt niet irriterend
Ik heb een Sony G200 (17" is eigenlijk best klein
edit -> Ow ja, die lijntjes vind ik echt niet irriterend
It seemed like a good idea at the time
Ja die zitten op bijn ieder soort sony beeldbuis. Zelfs op mijn TV zit er een. het schijnt een beter contrast te geven
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een diamondtron / trinitron buis geeft een beter contrast en die lijntjes horen bij dat type buis. Dat zijn schaduwlijntjes van de draden die het masker op hun plaats houden. Als je ff gaat zoeken op t.net of i.net kun je vast wel meer vinden over het hoe en waarom van die draden.Ja die zitten op bijn ieder soort sony beeldbuis. Zelfs op mijn TV zit er een. het schijnt een beter contrast te geven
de betaler vervuilt
Pagina: 1